Synes vi skal sende nogle tanker til denkommendefar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

signe.

An&Jo skriver:

og hans kæreste, der her i weekenden er blevet forældre til lille viktor, som er født i uge 27..

Der er sikkert flere end mig der følger deres blog, og har opdaget det.. Men synes vi skal sende nogle kram og nogle kærlige tanker til dem og lille viktor..

Ej, det ahvde jeg slet ikke set, selvom jeg også er fast læser af deres blog. Alle tanker til dem! Vi er efterhånden nogle stykker herinde, der kender til det med for tidlig fødte(desværre)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Gaia

Stort tillykke til dem. Håber lille viktor har det godt. 

Anmeld

12. december 2011

norenberg

hvor finder man deres blog

Anmeld

12. december 2011

babymus77

Stort tillykke med den lille fyr til de stolte forældre!!! Han er da bare en lille fin nuser;-))

Anmeld

12. december 2011

Phoenix

Så vil jeg gerne sige : tillykke med victor. Sender en masse gode tanker jeres vej i denne tid, hvor følelserne er overvældende - både på den ene og anden måde 

Hilsen en der selv har prøvet at føde før tid. 

Anmeld

12. december 2011

twinboys

og hans kæreste, der her i weekenden er blevet forældre til lille viktor, som er født i uge 27..

Der er sikkert flere end mig der følger deres blog, og har opdaget det.. Men synes vi skal sende nogle kram og nogle kærlige tanker til dem og lille viktor..

Stort tillykke med lille Viiktor...Tanker herfra.... Hvor ligger de henne af i landet...??? Odense???

Anmeld

12. december 2011

signe.

twinboys skriver:

Stort tillykke med lille Viiktor...Tanker herfra.... Hvor ligger de henne af i landet...??? Odense???

De ligger på Skejby. Heldigvis et helt fantastisk sted - de reddede både mit og Hasses liv i 2010

Anmeld

12. december 2011

Kvindemin

Stort tillykke med jeres yndige fyr. Michelle du virker så ufattelig stærk, det må være en hård omgang for jer alle 3
Sender masser af knus og tanker.

Anmeld

12. december 2011

twinboys

signe. skriver:

De ligger på Skejby. Heldigvis et helt fantastisk sted - de reddede både mit og Hasses liv i 2010

og Alexanders liv i 2003???

Anmeld

12. december 2011

signe.

twinboys skriver:

og Alexanders liv i 2003???

Så du kender også de fantastiske mennesker der! Vi har aftalt her, at hvis vi skla have flere børn, så vil vi benytte os af frit sygehusvalg, og vælge Skejby... Det er simpelthen ene af engle der er på det sygehus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.