Hvad skal I nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

NinaNymannMadsen

vi skal være hjemme med vores 2 piger.
min svorger og hans kæreste, 2 venner og min svigerinde med hendes 3 børn kommer til spisning hvor min dejlige mand laver alt maden selv.
min svorger, hans kæreste og de 2 venner tager så videre til fest når vi har spist. min sivgerinde og hendes børn bliver her og så skal vi bare hygge med slik og kransekage og alt muligt andet og min kæreste skal så ud og skyde krudt af sammen med hans ældste nevø på 13 mens vi andre er inden for da vi ikke rigtig kan lide krudtet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Frk.S

Vi får besøg af et par af mine veninder og deres mænd og børn.

Min ene veninde har en datter der kun er 2 uger ældre end Freja, så vi er ret meget i samme båd med små babyer vi skal tage hensyn til.
Min anden veninde har en dreng der snart bliver et år.

Så vi bliver 3 tøser og vores mænd + babyer.

Vi har ofte holdt nytår sammen, og det plejer at være en succes. Vi plejer at lave maden selv. Men i år har vi valgt at bestille maden udefra. Så vi får lidt mere tid til at sidde og hygge - da der jo også går noget tid med de små.

Så vi skal have en lækker (lyder i hvert fald lækkert) 5 retters menu, og så bare sidde og hygge om maden og vores babyer (indtil de skal puttes).
Altså en stille og rolig aften - som garanteret bliver smadder hyggelig.
Ih, jeg glæder mig egentlig rigtig meget!

Anmeld

9. december 2011

-Sigrid-

samantha1986 skriver:

Der har været en tråd oppe med menu til nytårsaften, men tror ikke der har været en med hvad man skal nytårsaften.

Så hvad skal I nytårsaften??

Her ved vi det ikke endnu. Kæresten ville gerne som vi gjorde sidste år. Ud og spise i Århus, efterfølgende til hans far, så ud til mine forældre og så ud til hans mor. Det blev til en masse køren og det gider jeg ikke igen. Vil egentlig helst bare være hjemme, men man kan jo ikke forvente at andre vil synes det er sjovt.

Så lige nu er vi på bar bund.

Vi bliver bre hjemme, får god mad og hygger os med hinanden og min kæmpe mave - hvis jeg da ikke har født til den tid, hvis jeg har, så hygger vi med vores baby i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.