Hvad skal I nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. december 2011

samantha1986

Der har været en tråd oppe med menu til nytårsaften, men tror ikke der har været en med hvad man skal nytårsaften.

Så hvad skal I nytårsaften??

Her ved vi det ikke endnu. Kæresten ville gerne som vi gjorde sidste år. Ud og spise i Århus, efterfølgende til hans far, så ud til mine forældre og så ud til hans mor. Det blev til en masse køren og det gider jeg ikke igen. Vil egentlig helst bare være hjemme, men man kan jo ikke forvente at andre vil synes det er sjovt.

Så lige nu er vi på bar bund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

karina1980

samantha1986 skriver:

Der har været en tråd oppe med menu til nytårsaften, men tror ikke der har været en med hvad man skal nytårsaften.

Her ved vi det ikke endnu. Kæresten ville gerne som vi gjorde sidste år. Ud og spise i Århus, efterfølgende til hans far, så ud til mine forældre og så ud til hans mor. Det blev til en masse køren og det gider jeg ikke igen. Vil egentlig helst bare være hjemme, men man kan jo ikke forvente at andre vil synes det er sjovt.

vi skal bare være hjemme med børnene, meningen var at min søster skulle komme, meeen det ser ud til at hun ikke gør pga hendes kæreste ikke har lyst(han skal på job den morgen)

så pt ser det ud til en hyggeaften for kun os 4

Anmeld

9. december 2011

Steph_Laurits

Kæresten og jeg har endnu ikke fundet på noget.

Så måske endnu et år alene hjemme ham og jeg

Anmeld

9. december 2011

LouiseRH

Vi skal hjem til mine forældre, hvor min onkel, tante og deres 3 børn også kommer

Anmeld

9. december 2011

Toshiba

samantha1986 skriver:

jeg skal være herhjemme alene med børnene som jeg plejer

det er dem jeg helst vil være sammen med - og komme ind i det nye år med

Anmeld

9. december 2011

Vidunderligeunger

vi skal hjem til min kærestes søster og hendes kæreste, så vi bliver 5 styk, det bliver skønt

Anmeld

9. december 2011

DitteFisk

Vi håber på at det bliver vores sidste nytår hvor vi kan være alene p.t. har min søns far og jeg den ordning at sønnike er hos sin far hver anden nytårsaften, og vi havde ham sidste år, så i år er vi alene. Men til sommer starter projekt baby, og så er det jo slut med at være helt børnefri Det er vi glade for, men i år skal der vist festes Sammen med nogen af min kærestes gode venner, så det bliver sikkert sjovt og vildt.

Anmeld

9. december 2011

JeNoVa

Jeg skal på arbejde indtil kl. 22, og så kører jeg hjem til børnene, som forhåbentlig sover på det tidspunkt.

Anmeld

9. december 2011

Wimmie

Vi ved det heller ikke endnu - det er så svært at planlægge noget med min fødsels-situation (har termin den 18.)

Jeg satser da på at have født den 31. men det kan jo sagtens være jeg føder mellem jul og nytår, og i så fald er det jo ikke sikkert at vi lige kan overskue en masse.

Så enten bliver det nok bare en hyggeaften herhjemme - eller måske tager vi over til mine svigerforældre - det var rigtig hyggeligt sidste år selvom vi kun var os 4 

Jeg har den holdning at man altså skal have gæster/være gæst nytårsaften - jeg gider ikke bare sidde hjemme som på enhver anden weekendaften 

Anmeld

9. december 2011

dpb

vi skal bare være herhjemme og så kommer min mor og stedfar 

For mig det er vigtigt at "springe" ind i det nye år sammen med vores børn, og så er jeg mere til hjemlig hygge end vild fest 

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.