Hvad skal I nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

An&Jo

jeg ved det ikke helt endnu..

Jeg skal være sammen med min søn i år, hvilket bliver super hyggeligt.. Men hvor vi skal være eller om vi bare skal blive hjemme ham og mig ved jeg ikke endnu..
Vi har fået lidt forskellige tilbud, så nu må vi se hvad der frister mest..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Thalia

Vi skal være hjemme i år, og får besøg af nogle vennepar der også har små børn.

Der skal være god mad til de voksne og sjov mad til børnene, lækre desserter, masser af chips og bobler og stjernekastere og knaldperler og bordbomber. Med andre ord en super hyggelig men børnevenlig nytårsaften.

Anmeld

9. december 2011

HopinWishin

Vi er altid fem par sammen nytårsaften, og så skiftes vi til at være hos hinanden, så i år skal vi til Århus

Jeg er jo gravid, så det bliver en stille omgang for mig ... Og så er der kommet flere og flere små børn til, så  det er også hyggeligt..

God mad.. og være sammen med dem man holder af =)

Anmeld

9. december 2011

.....

Vi ved ikke hvad vi vil endnu. Det er forskelligt fra år til år

Sidste år var mig og kæresten til fest hos en af vores venner, hvor resten af vores venner også var samlet, hvor vi skålede nytår ind med champagne og derefter skød en masse raketter af
(staves?! )

Jeg har tænkt på at jeg faktisk allerhelst vil være sammen med svigerfamilien i år, som vi altid spiser sammen med inden vi skal nogen steder når det er nytår. Synes det kunne være hyggeligt med en afslappende nytårs aften hvor det ikke handler om druk og fest og farver, men bare en aften hvor man nyder en god aften sammen..men nu må jeg se hvad kæresten siger til det

Anmeld

9. december 2011

HopinWishin

Thalia skriver:

Vi skal være hjemme i år, og får besøg af nogle vennepar der også har små børn.

Der skal være god mad til de voksne og sjov mad til børnene, lækre desserter, masser af chips og bobler og stjernekastere og knaldperler og bordbomber. Med andre ord en super hyggelig men børnevenlig nytårsaften.

det lyder super hyggeligt og meget i stil med vores =)

Anmeld

9. december 2011

anna-jonas

Jeg skal på arbejde fra 15 til 23.15.........................og når lige hjem, til selve års-skiftet.

Anmeld

9. december 2011

nathja

samantha1986 skriver:

Der har været en tråd oppe med menu til nytårsaften, men tror ikke der har været en med hvad man skal nytårsaften.

Så hvad skal I nytårsaften??

Her ved vi det ikke endnu. Kæresten ville gerne som vi gjorde sidste år. Ud og spise i Århus, efterfølgende til hans far, så ud til mine forældre og så ud til hans mor. Det blev til en masse køren og det gider jeg ikke igen. Vil egentlig helst bare være hjemme, men man kan jo ikke forvente at andre vil synes det er sjovt.

Så lige nu er vi på bar bund.

vi skal bare sidde hjemme, bor i udkanten af svendborg så vi kan se en masse fyrværkeri, total fyrværkeri nasseri, har 2 børn, 1 på vej og 3 katte så vi kan ikke bare tage ud og besøge nogen..

så en stille aften for 4 1/2 personer og 3 katte.. 

Anmeld

9. december 2011

mortilsofieogsara

jeg skal holder nytår ude ved min svigermor sammen med mine 3 pigerne og kæreste skal til fest og det glæder vi os alle til

Anmeld

9. december 2011

Clisolka

Vi har ikke rigtigt planlagt noget, så vi bliver nok bare hjemme alle 3 - ligesom sidste år 

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Vi skal over til svigermor og svigerfar, det er en stille og rolig nytårsaften, hvor bettemanden har seng derovre og sådan.

Vi bliver mig, kæresten, lillemanden, svigermor, svigerfar og de 2 svogere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.