Hvad skal I nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Kageelsker

Vi skal holde nytår med et vennepar. Nytår i år bliver meget stille og roligt, da jeg har termin 8. januar. Føder jeg inden nytår, er jeg ikke helt sikker på hvad vi gør, men det regner jeg ikke med, da det er den første

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Bassemor<3

jeg er efterhånden ved at være højgravid på det tidspunkt, så min kære mand foreslog at vi kunne blive hjemme os to ! og så ville han lave lækkert nytårsmad til mig og vi skal bare hygge på sofaen med 90års og det hele 

Anmeld

9. december 2011

Malene76

Vi skal være sammen med min fætter, hans kone og min fætters fætter og dennes kone. Det har vi været før og det plejer at være rigtig hyggeligt. Det er her i byen og det passer os bedst da jeg har termin den 15 januar og nok ikke gider det helt vildt ræs og så kan jeg jo nemt tage hjem hvis jeg trænger til det og så kan manden jo sagtens feste videre.  Jeg er nært knyttet til min fætter og hans kone og børn så det er helt perfekt.

KH Malene

Anmeld

9. december 2011

Sifling

Jeg skal være alene hjemme med min lille dreng der til den tid er lidt over 3 måneder, da min kæreste først har fri ved halv tolv tiden..

Anmeld

9. december 2011

lycly

Herhjemme kan vi ikke helt blive enige. Det er vores første nytårsaften med barn, og Julia er kun 5½ måned til den tid. Jeg vil helst bare være hjemme os 3, gider ingen druk eller blive længe oppe, men min kæreste har snakket lidt om at invitere et vennepar herhjem. De siger at de også bare gerne vil holde det stille og roligt.   Så nu må vi se hvad det ender med

Anmeld

9. december 2011

wamse

Jeg tror, at jeg skal sidde alene med min datter på 5 år 

Det gør mig intet, for jeg nyder at være sammen med hende

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Vi smutter til udlandet, prøver at lokke med Paris

Anmeld

9. december 2011

bøgelund

vi skal op til et vennepar, der har en søn ca på samme alder som Anna. så stille og roligt bliver det..  

Anmeld

9. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi er heller ikke helt sikre endnu på nytårsaften da vi overvejede måske at køre til Helsingør til min plejefamilie og så overnatte der...

Kunne være superhyggeligt da de er meget rolige mennesker og de ville sikkert ELSKE at have barnebarnet der et helt døgn på den måde...

der er bare lige et par ting der stadig skal på plads førend det er planen...

1. vejret- hvis der er glat kører vi ikke nogen steder tør simpelthen ikke tage risikoen selvom kæresten er supergod til at køre og reagere på pludselige situationer uden panik.

2. kæresten skal have overskuddet til at være væk hjemmefra i så lang tid. det er svært for ham med andre mennesker grundet hans sociale fobi så selvom det er nogen vi kender og stoler på så er det stadig hårdt for ham.

3. sengeplads hos min plejefamilie ja er ikke helt sikker på om de har en seng vi kan sove i sammen og tror slet ikke hvis vi kan at der er plads til lillemanden imellem os hvis han får brug for det...

Anmeld

9. december 2011

skønneunger

være hjemme sammen med kæresten og ungerne det har vi været de sidste 4 år også.

vi får noget lækkert mad og sjove kulørte drinks (alkoholfri til ungerne selvfølgelig) og champagne kl 24.

det ville da være rart at være sammen med andre men vi tager ingen steder for vi har ikke bil og skal altså ikke med offentlig nytårsaften med 2 børn efter kl 24.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.