Post Danmark og Track and Trace nummer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

FruStolpe

Mira0911 skriver:

Så håber jeg på at de kommer frem imorgen til mig... 

Hvis den ligger på pakkecenteret nu, så kommer den i morgen

Vil gætte på at du i morgen tidlig/tidlig formiddag kan se den er scannet til omdeling på dit lokale omdelingscenter....  Og så er den for alvor på vej

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Mira0911

FruStolpe skriver:

Hvis den ligger på pakkecenteret nu, så kommer den i morgen

Vil gætte på at du i morgen tidlig/tidlig formiddag kan se den er scannet til omdeling på dit lokale omdelingscenter....  Og så er den for alvor på vej

Carina

Jeps det tænker jeg også....  Det er alle julegaverne der er kommer... Iiih... Så skal der pakkes ind.... 

Anmeld

11. december 2011

l.kjoeller

Mira0911 skriver:

hhaharLjejegpprspoprøvprøveprøvetoogvævavarefoførfordfordiddedetEr der nogle af Jer som har oplevet når I har bestilt noget, så I en mail med track and trace nummer, hvor I så slet ikke kan få nogle oplysninger om ordren som er på vej til en.... ? 

Jeg har sat lige siden igår eftermiddags og søgt på 2 track and trace numre og der kommer slet ikke nogle former frem for oplysninger... 

Jeg har kontaktet Post danmark og de siger de heller ikke kan finde noget på numrene.... De kunne ikke give yderligere svar på hvorfor jeg ikke kan finde oplysninger... 

De er afsendt fra hvor jeg har bestilt... 

Ja er der nogen som har oplevet det og så fået pakkerne alligevel? 

DEt har jeg prøvet og var fordi det var weekend. Du kan nok se det i morgen

Anmeld

11. december 2011

l.kjoeller

Mira0911 skriver:

hhaharLjejegpprspoprøvprøveprøvetoogvævavarefoførfordfordiddedetEr der nogle af Jer som har oplevet når I har bestilt noget, så I en mail med track and trace nummer, hvor I så slet ikke kan få nogle oplysninger om ordren som er på vej til en.... ? 

Jeg har sat lige siden igår eftermiddags og søgt på 2 track and trace numre og der kommer slet ikke nogle former frem for oplysninger... 

Jeg har kontaktet Post danmark og de siger de heller ikke kan finde noget på numrene.... De kunne ikke give yderligere svar på hvorfor jeg ikke kan finde oplysninger... 

De er afsendt fra hvor jeg har bestilt... 

Ja er der nogen som har oplevet det og så fået pakkerne alligevel? 

DEt har jeg prøvet og var fordi det var weekend. Du kan nok se det i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.