Post Danmark og Track and Trace nummer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Mira0911

132319 skriver:

Jeg at der er problemer med hjemmesiden for jeg kunne først få noget frem anden gang jeg trykkede nummeret ind, i går.

Okey... Jeg har prøvet lige siden jeg fik track and trace igår kl. 13. 48 og kan stadig ikke se noget... Har kontaktet både salling og postdk... Postdk siger de heller ikke kan finde noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Mira0911

Hehe... Nu kan jeg endelig se hvor langt pakkerne er.... 

Anmeld

9. december 2011

BigHope13

jeg har oplevet det så sent som idag

har fået en mail fra afsender om at pakken er afsendt fra dem kl 8.17 i morges, men kan stadig ikke finde den på track & trace, håber godt nok den kommer i morgen

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Me+Mh skriver:

jeg har oplevet det så sent som idag

har fået en mail fra afsender om at pakken er afsendt fra dem kl 8.17 i morges, men kan stadig ikke finde den på track & trace, håber godt nok den kommer i morgen

Jeg krydser for at den kommer frem til dig imorgen... 

Anmeld

10. december 2011

BigHope13

Mira0911 skriver:

Jeg krydser for at den kommer frem til dig imorgen... 

gjorde den desværre ikke så har skrevet en mindre klage til telenor, da der stod den blev sendt som ekspress, og bestilte det torsdag morgen, og pakken er først afsendt fra dem fredag middag... synes jeg er lidt sløvt

ihh hvor vil man bare gerne have sin nye mobil når man nu har bestilt den heh.... er vist ret dårlig til at vente på ting

Anmeld

11. december 2011

Mira0911

Me+Mh skriver:

gjorde den desværre ikke så har skrevet en mindre klage til telenor, da der stod den blev sendt som ekspress, og bestilte det torsdag morgen, og pakken er først afsendt fra dem fredag middag... synes jeg er lidt sløvt

ihh hvor vil man bare gerne have sin nye mobil når man nu har bestilt den heh.... er vist ret dårlig til at vente på ting

De kom heller ikke hos os... De ligger stadig i Taulov.... 

Anmeld

11. december 2011

FruStolpe

Vil da lige indskyde at PDK ikke omdeler pakker om lørdagen, med mindre de sendes som "lørdags ekspress" hvilket er en dyr fornøjelse.

Håber i får jeres pakker i morgen

Carina -omdeler hos PDK  

Anmeld

11. december 2011

Mira0911

FruStolpe skriver:

Vil da lige indskyde at PDK ikke omdeler pakker om lørdagen, med mindre de sendes som "lørdags ekspress" hvilket er en dyr fornøjelse.

Håber i får jeres pakker i morgen

Carina -omdeler hos PDK  

Det anede jeg faktisk ikke noget om... Tak for info... 

Anmeld

11. december 2011

FruStolpe

Mira0911 skriver:

Det anede jeg faktisk ikke noget om... Tak for info... 

Det var da så lidt 

Anmeld

11. december 2011

Mira0911

FruStolpe skriver:

Det var da så lidt 

Så håber jeg på at de kommer frem imorgen til mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.