Post Danmark og Track and Trace nummer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Pakkerne var ikke med posten idag... Kan stadig ikke se oplysninger på track and trace... 

Jeg har sendt mail til dem hvor jeg har bestilt ved, men stadig ikke hørt noget derfra endnu... 

December er altid travl, så de er nok bare forsinket. Man skal altid påregne 2-3 dages forsinkelse på pakker og breve i december. Så tror ikke du skal være bekymret. Hvis den ikke er kommet i midt næste uge kan du kontakte dem igen, så de kan efterlyse pakken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Er der nogle af Jer som har oplevet når I har bestilt noget, så I en mail med track and trace nummer, hvor I så slet ikke kan få nogle oplysninger om ordren som er på vej til en.... ? 

Jeg har sat lige siden igår eftermiddags og søgt på 2 track and trace numre og der kommer slet ikke nogle former frem for oplysninger... 

Jeg har kontaktet Post danmark og de siger de heller ikke kan finde noget på numrene.... De kunne ikke give yderligere svar på hvorfor jeg ikke kan finde oplysninger... 

De er afsendt fra hvor jeg har bestilt... 

Ja er der nogen som har oplevet det og så fået pakkerne alligevel? 

Hvornår har de afsendt pakkerne? For der kan sagtens gå noget tid, inden du kan se oplysninger på Track & Trace

Anmeld

9. december 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Det her er også julegaver.... Jeg fik 2 mails igår da de var sendt afsted med track and trace.... 

Så håber da godt nok de når frem... 

Mon ikke. De er nok bare lidt forsinket her i julemåneden

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

K&S skriver:

Hvornår har de afsendt pakkerne? For der kan sagtens gå noget tid, inden du kan se oplysninger på Track & Trace

De sendte pakkerne igår kl. 13.48 der modtog jeg begge track and trace... 

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Mon ikke. De er nok bare lidt forsinket her i julemåneden

Jo... 

Anmeld

9. december 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Jeg har haft bestilt en del på nettet den sidste uges tid og det har max. taget 2-3 dage før pakkerne er nået frem, så de skal nok nå frem, bare rolig...!

Anmeld

9. december 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Hvis de sendte i går, har posten først hentet dem i går aftes, så er de nok ankommet til det lokale postkontor (hvor butikken er) i morges og så ankommer de til dit lokale postkontor i morgen tidlig

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

K&S skriver:

Jeg har haft bestilt en del på nettet den sidste uges tid og det har max. taget 2-3 dage før pakkerne er nået frem, så de skal nok nå frem, bare rolig...!

Ja det håber jeg da... Har bestilt inde ved Salling.dk 

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

K&S skriver:

Hvis de sendte i går, har posten først hentet dem i går aftes, så er de nok ankommet til det lokale postkontor (hvor butikken er) i morges og så ankommer de til dit lokale postkontor i morgen tidlig

Ja okey... Jeg ved at de er sendt fra Århus af... Jeg bor nær Kjellerup så troede jo at de ville komme idag... 

Anmeld

9. december 2011

132319

Jeg at der er problemer med hjemmesiden for jeg kunne først få noget frem anden gang jeg trykkede nummeret ind, i går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.