Post Danmark og Track and Trace nummer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.077 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Mira0911

Er der nogle af Jer som har oplevet når I har bestilt noget, så I en mail med track and trace nummer, hvor I så slet ikke kan få nogle oplysninger om ordren som er på vej til en.... ? 

Jeg har sat lige siden igår eftermiddags og søgt på 2 track and trace numre og der kommer slet ikke nogle former frem for oplysninger... 

Jeg har kontaktet Post danmark og de siger de heller ikke kan finde noget på numrene.... De kunne ikke give yderligere svar på hvorfor jeg ikke kan finde oplysninger... 

De er afsendt fra hvor jeg har bestilt... 

Ja er der nogen som har oplevet det og så fået pakkerne alligevel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Nessie

Ork ja, det har jeg prøvet tit

Men pakkerne er altid dukket op alligevel

Anmeld

9. december 2011

Gry91

Det har jeg også prøvet før, og de kom som de skulle

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ork ja, det har jeg prøvet tit

Men pakkerne er altid dukket op alligevel

Årh... Det er så træls at man ikke kan følge med i hvor langt den er... Regner stærkt med at de kommer idag, da blev sendt afsted igår... 

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Gry91 skriver:

Det har jeg også prøvet før, og de kom som de skulle

Oki... Sidder da godt nok og er meget spændt på hvornår de dukker op.... 

Anmeld

9. december 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Er der nogle af Jer som har oplevet når I har bestilt noget, så I en mail med track and trace nummer, hvor I så slet ikke kan få nogle oplysninger om ordren som er på vej til en.... ? 

Jeg har sat lige siden igår eftermiddags og søgt på 2 track and trace numre og der kommer slet ikke nogle former frem for oplysninger... 

Jeg har kontaktet Post danmark og de siger de heller ikke kan finde noget på numrene.... De kunne ikke give yderligere svar på hvorfor jeg ikke kan finde oplysninger... 

De er afsendt fra hvor jeg har bestilt... 

Ja er der nogen som har oplevet det og så fået pakkerne alligevel? 

oplevede igår at jeg fik et track and trace nr. først kunne jeg ikke se noget om det nummer, også efter noget tid kunne jeg se min pakke lå i københavn, og her til morgen i fr.værk fik så også min pakke fra workoutshop ca kl 12 så mon ikke du efter noget tid kan se den??

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Frøken Christiansen skriver:

oplevede igår at jeg fik et track and trace nr. først kunne jeg ikke se noget om det nummer, også efter noget tid kunne jeg se min pakke lå i københavn, og her til morgen i fr.værk fik så også min pakke fra workoutshop ca kl 12 så mon ikke du efter noget tid kan se den??

Jeg fik track and trace nummer igår mellem kl. 13 og 14 og kan stadig ikke se noget... 

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Pakkerne var ikke med posten idag... Kan stadig ikke se oplysninger på track and trace... 

Jeg har sendt mail til dem hvor jeg har bestilt ved, men stadig ikke hørt noget derfra endnu... 

Anmeld

9. december 2011

Happiness

det oplevede jeg flere gange i sidtse uge. Har bestilt julegaver online, så det var en del pakker. 6 for at være præcis. Og kunne ikke se nogle af dem! Så tror det entet er juletravlheden der gøtr at post danmark ikke kan nå det, ellers er der fejl i systemet.

Men jeg modtog alle mine pakker på trods af at track & trace ikke fungede

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Happiness skriver:

det oplevede jeg flere gange i sidtse uge. Har bestilt julegaver online, så det var en del pakker. 6 for at være præcis. Og kunne ikke se nogle af dem! Så tror det entet er juletravlheden der gøtr at post danmark ikke kan nå det, ellers er der fejl i systemet.

Men jeg modtog alle mine pakker på trods af at track & trace ikke fungede

Det her er også julegaver.... Jeg fik 2 mails igår da de var sendt afsted med track and trace.... 

Så håber da godt nok de når frem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.