Hvem køber tøj til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hasselnødden skriver:

Ha ha kender det SÅ godt  har det på præcis samme måde. Det er ulideligt.

Godt at høre, jeg ikke er den eneste kvinde med det "problem"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Hasselnødden

PT skriver:

Godt at høre, jeg ikke er den eneste kvinde med det "problem"

Jeg gider ikke engang prøve tøjet, får nærmest fnidder ved tanken om at skulle igennem alt det bøvl med at få tøj af, tøj på, tøj af gaaab - og har meget meget sjældent noget med hjem jeg ikke bruger med det samme og i lang tid, når det endelig er, ind og ud - overstået. Impulskøb, ja tak

Anmeld

9. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hasselnødden skriver:

Jeg gider ikke engang prøve tøjet, får nærmest fnidder ved tanken om at skulle igennem alt det bøvl med at få tøj af, tøj på, tøj af gaaab - og har meget meget sjældent noget med hjem jeg ikke bruger med det samme og i lang tid, når det endelig er, ind og ud - overstået. Impulskøb, ja tak

Jeg kunne aldrig finde på at prøve tøjet i butikken. Som du skriver; tøj af, tøj på osv. Årh får det helt dårligt ved tanken om al den ekstra tid, det ville tage. Jeg bestemmer mug hjemmefra, hvad jeg har behov for, går ind i den butik, hvor jeg ved, jeg kan få det hele. Finder min str og går hen og betaler. Færdig slut.

Anmeld

9. december 2011

Hasselnødden

PT skriver:

Jeg kunne aldrig finde på at prøve tøjet i butikken. Som du skriver; tøj af, tøj på osv. Årh får det helt dårligt ved tanken om al den ekstra tid, det ville tage. Jeg bestemmer mug hjemmefra, hvad jeg har behov for, går ind i den butik, hvor jeg ved, jeg kan få det hele. Finder min str og går hen og betaler. Færdig slut.

Hvor er det dog befriende at møde en mangel-på-shopping-gensfrænde

Anmeld

9. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Hasselnødden skriver:

Hvor er det dog befriende at møde en mangel-på-shopping-gensfrænde

Jeg har det på samme måde. Troede, jeg var helt alene om at have det sådan.

Anmeld

9. december 2011

-Sigrid-

Sirup skriver:

Sidder og tænker på om det oftes er kvinderne der køber tøj til deres mænd, eller om de selv gør det... Så fortæl mig hvad gøre I hjemmer hos jer?

Her hjemmer er det mig der køber tøj til min kæreste For hvis ikke jeg gør det slider han det op til der ikke er mere stof

Når jeg er ved at være træt af at der er huller i underbukserne og lignende, men det tøj andre ser køber han selv 

Anmeld

9. december 2011

Frk Mig

herhjemme køber manden selv hans tøj .. Han har en god smag hva tøj angår så den mission har han for sig selv .. vi elsker dog begge to og gå og kigge på tøj .. men lige pt køber jeg ikke noget til mig selv .. 

Anmeld

9. december 2011

B&J

min kæreste køber det selv med mindre jeg lige køber noget til ham fordi det er til gave eller fordi den lige er pæn..

Anmeld

9. december 2011

lio

Min kæreste har helt selv står på sin påklædning og sin stil. jeg køber udelukkende noget som han evt. har bedt mig finde for ham.  Dejligt og have en selvstændig fyr der har styr på sin stil men jeg siger højt når jeg synes noget er grimt... (det er han ligeglad med)

Anmeld

9. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det er noget han helt selv styrer - når jeg køber noget til ham i gave er det noget bestemt, som han ønsker sig Det skal lige tilføjes at han har mere tøj end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.