Hvem køber tøj til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

sarahb

HeidiØ skriver:

Heldige dig, det ønsker jeg mig altså lidt en gang imellem

Det er også fantastisk. Men også farligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

LouiseRH

Her køber kæresteN det selv, men vil gerne have mig med, så jeg kan godkende det han køber

Anmeld

8. december 2011

SukkerDronning

HeidiØ skriver:

Haha hvor er du sej! Sys det er fedt du bare køber det - det er måske også noget andet at se det i butikken og at se det hjemme.. for det er det samme her.. det jeg foreslår er bare grimt. Men måske hvis han fik det hjem, så ville det være noget andet, og måske ku han li at jeg kan li det .. Så kan det også være vi måske får lidt ffriske farver ind

Uh sorel er ikke grimme.. dog lidt tunge. Men fedt du harkøbt et par til ham!

haha tak Ja jeg ved ikke hvad der foregår i deres hoveder, men tror helt sikkert godt at de kan lide at man kan li' det de har på..

Haha ja de er ALT for tunge, man skal altid lige have trænet sine lårmuller op inden vinter

Anmeld

8. december 2011

SukkerDronning

sarahb skriver:

i Dubai, gik vi rundt i shopping centre hver dag i 8 timer
Og det var så fedt!! hehe

Lækkert! Og så lige Dubai

Anmeld

8. december 2011

sarahb

Sirup skriver:

Lækkert! Og så lige Dubai

jaaaaaaaa.. Vil så gerne afsted igen.

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Med min eks og jeg, var det mest mig, der købte til ham og ellers købte vi sammen

Anmeld

8. december 2011

MorEllen

Det køber han helt selv Det har hendt at jeg har givet en fin trøje eller skjorte som gave, men "kolg af skade" har jeg stoppet med det; han bruger det slet ikke  Han er meget selektiv og bruger laaang tid når han køber tøj  Meget mere tid end mig...

Anmeld

8. december 2011

pemiro

Sirup skriver:

Sidder og tænker på om det oftes er kvinderne der køber tøj til deres mænd, eller om de selv gør det... Så fortæl mig hvad gøre I hjemmer hos jer?

Her hjemmer er det mig der køber tøj til min kæreste For hvis ikke jeg gør det slider han det op til der ikke er mere stof

Her i huset er det mig der køber det...
Både fordi kæresten hader at shoppe (han kan dog godt hvis han absolut er tvunget) men også fordi kæresten synes jeg har go smag og at jeg er go til at tage mig tid til at finde tilbud

(og så fårjeg jo lov at bruge penge )

Anmeld

8. december 2011

SukkerDronning

pemiro skriver:

Her i huset er det mig der køber det...
Både fordi kæresten hader at shoppe (han kan dog godt hvis han absolut er tvunget) men også fordi kæresten synes jeg har go smag og at jeg er go til at tage mig tid til at finde tilbud

(og så fårjeg jo lov at bruge penge )

Heheh præcis, det er slet ikke så slem en opgave at have!

Anmeld

8. december 2011

Rødhætte

Herhjemme købe jeg sjælden tøj til manden (det gør han oven i købet også selv), men jeg er som ofte med når der skal købes tøj  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.