Hvem køber tøj til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

lycly

Jeg har svaret for det meste. Men det skal ikke forstås sådan, at jeg bare køber tøj med hjem til ham. Men han køber altid kun tøj når jeg er med ham ude. Fordi jeg altid ender med at lokke ham til at købe noget Har også købt lidt til ham i gaver og sådan, men det er som regel når vi er i storcentre sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

SussieThyssen

Sirup skriver:

Sidder og tænker på om det oftes er kvinderne der køber tøj til deres mænd, eller om de selv gør det... Så fortæl mig hvad gøre I hjemmer hos jer?

Her hjemmer er det mig der køber tøj til min kæreste For hvis ikke jeg gør det slider han det op til der ikke er mere stof

For det meste

Anmeld

8. december 2011

Happiness

Her er det manden selv der gør det, kan ikke se hvorfor jeg skulle gøre det.

Jeg har da købt tøj til ham i gave, men det har været i samme stil som han selv ville vælge.

Anmeld

8. december 2011

Lullaby

Han køber det selv men ofte er jeg med så jeg kan komme med mit besyv

Anmeld

8. december 2011

chael

Sirup skriver:

Sidder og tænker på om det oftes er kvinderne der køber tøj til deres mænd, eller om de selv gør det... Så fortæl mig hvad gøre I hjemmer hos jer?

Her hjemmer er det mig der køber tøj til min kæreste For hvis ikke jeg gør det slider han det op til der ikke er mere stof

Jeg køber og vælger stort set alt mandens tøj.

Han hår ikke op i det selv. Han kan godt lide lækkert nyt tøj, men han tager ikke selv en shoppe tur. Kun når jeg hiver ham med, fordi han trænger.

*Camilla

Anmeld

8. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Med min datters far var det lige omvendt - han købte tøj til mig, for jeg HADER at shoppe, og nægter at gå ind i mere end én butik eller at bruge mere end 20 min på at kigge på tøj.

Anmeld

9. december 2011

Hasselnødden

Vi køber sjældent tøj i det hele taget og bruger gerne det vi har til der er huller og det er slidt, før vi tænker på nyt. Ingen af os er særlig interesserede i at "shoppe-amokke" og jeg køber bestemt ikke tøj til min mand, det er han selvstændig nok til det selv og han køber bestemt heller ikke tøj til mig - dog i ny og næ sker det som gave. Men slet ikke slet ikke på daglig, ugentlig, månedsbasis. Økonomien fejler intet, men det er bare ikke en stor prioritering hos os eller en lyst/trang eller des lige.

Anmeld

9. december 2011

Mira0911

Det styre han helt selv her.... 

Anmeld

9. december 2011

Hasselnødden

PT skriver:

Med min datters far var det lige omvendt - han købte tøj til mig, for jeg HADER at shoppe, og nægter at gå ind i mere end én butik eller at bruge mere end 20 min på at kigge på tøj.

Ha ha kender det SÅ godt  har det på præcis samme måde. Det er ulideligt.

Anmeld

9. december 2011

Hasselnødden

Happiness skriver:

Her er det manden selv der gør det, kan ikke se hvorfor jeg skulle gøre det.

Jeg har da købt tøj til ham i gave, men det har været i samme stil som han selv ville vælge.

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.