Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidder og tænker på om det oftes er kvinderne der køber tøj til deres mænd, eller om de selv gør det... Så fortæl mig hvad gøre I hjemmer hos jer?
Her hjemmer er det mig der køber tøj til min kæreste For hvis ikke jeg gør det slider han det op til der ikke er mere stof
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her køber han det selv. MEGET sjældent. Han hader shopping - så han slider det også op til stoffet er helt færdig! haha.. men altså - han får da lidt tøjgaver af og til ..
HeidiØ skriver: Her køber han det selv. MEGET sjældent. Han hader shopping - så han slider det også op til stoffet er helt færdig! haha.. men altså - han får da lidt tøjgaver af og til ..
Hehe sådan er det også med min kæreste og hver gang jeg forsår noget tøj syntes han at det er grimt. Jeg har nu fundet ud af at jeg bare skal købe det for så bliver han rigtig glad, skøre mand!
Han har i to år talt om hvor grimme sorel støvler er, nu har jeg købt dem til ham og han blev oprigtig glad og glæder sig til sneen kommer haha
Her er det nok mest mig der køber til ham . Han synes aldrig selv at han kan finde noget han kan lide, og er ikke én der gider alt det med shopping, selvom han går op i hvilken tøj stil han har . Men han er altid meget glad for det tøj jeg køber til ham, da jeg kender hans stil ret godt
Sirup skriver: Hehe sådan er det også med min kæreste og hver gang jeg forsår noget tøj syntes han at det er grimt. Jeg har nu fundet ud af at jeg bare skal købe det for så bliver han rigtig glad, skøre mand! Han har i to år talt om hvor grimme sorel støvler er, nu har jeg købt dem til ham og han blev oprigtig glad og glæder sig til sneen kommer haha
Haha hvor er du sej! Sys det er fedt du bare køber det - det er måske også noget andet at se det i butikken og at se det hjemme.. for det er det samme her.. det jeg foreslår er bare grimt. Men måske hvis han fik det hjem, så ville det være noget andet, og måske ku han li at jeg kan li det .. Så kan det også være vi måske får lidt ffriske farver ind
Uh sorel er ikke grimme.. dog lidt tunge. Men fedt du harkøbt et par til ham!
sarahb skriver: min mand elsker at bruge penge og også på tøj, så der kan godt blive brugt MANGE timer på shopping når vi begge er afsted!!!
min mand elsker at bruge penge og også på tøj, så der kan godt blive brugt MANGE timer på shopping når vi begge er afsted!!!
Heldige dig, det ønsker jeg mig altså lidt en gang imellem
Her køber han det meste selv, jeg har kun haft købt tøj til ham til gaver.
Men jeg er dog ofte med når han køber noget, tror godt han kan li' at få det "godkendt"
Årh gid min kæreste gad det!
Sirup skriver: Årh gid min kæreste gad det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128