Chok :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

mulle7430

Sees skriver:

Det kan jeg nu sagtens forstå du gjorde. Jeg blev også bange i starten, når det skete her
Men jeg har fået at vide at jeg bare skal snakke med ham/dem.
F.eks. "Farfar, må jeg godt lige ryge i fred" - Eller "Jeg laver lige mad, du gamle, kan vi snakke senere"

ja det har jeg også hørt man skal søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

sandorff

mulle7430 skriver:

Her til morgen sidder jeg og får min morn kaffe ved vores spisebord pludselig bliver der skubbet til bordet 2 gange og der sidder KUN mig ved det  blev squ lidt bange...har i prøvet sån noget ???

ja, man bliver lidt pivet i de situationer.
hos os har vi oplevet mange forskellige ting; lys der tændte, shampooflasker der blev væltet ned fra vindueskarmen, mad der blev væltet ud af skab og lågen blev lukket stille og roligt i, der er blevet prikket til os, døre der bliver åbnet og sidst men ikke minds har vi set flere skikkelser...

Anmeld

7. december 2011

signe.

mulle7430 skriver:

sån en kunne jeg rigtig godt tænke mig og snakke med men det er mere for og vide om min mor og svigersøn har det godt  har altid troet på at der er mere imellem himmel og jord

Måske det var Peter, som lige ville kigge til sin skønne familie men ja, jeg ville også blive skræmt hvis jeg var ude for noget i den dur...

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

sandorff skriver:

ja, man bliver lidt pivet i de situationer.
hos os har vi oplevet mange forskellige ting; lys der tændte, shampooflasker der blev væltet ned fra vindueskarmen, mad der blev væltet ud af skab og lågen blev lukket stille og roligt i, der er blevet prikket til os, døre der bliver åbnet og sidst men ikke minds har vi set flere skikkelser...

der havde jeg nok flyttet fra der er jeg godt nok en pivskid

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

signe. skriver:

Måske det var Peter, som lige ville kigge til sin skønne familie men ja, jeg ville også blive skræmt hvis jeg var ude for noget i den dur...

ja

Anmeld

7. december 2011

sandorff

mulle7430 skriver:

der havde jeg nok flyttet fra der er jeg godt nok en pivskid

flytte?? nej mand! er du vimmer... - vores ny-købte drømmehus. vi fik bare en ud der rensede huset for diverse der var her. èn blev dog, det var min morfar

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

sandorff skriver:

flytte?? nej mand! er du vimmer... - vores ny-købte drømmehus. vi fik bare en ud der rensede huset for diverse der var her. èn blev dog, det var min morfar

Anmeld

8. december 2011

Hasselnødden

Vi bor i et gammelt hus langt ude på landet og oplevede en nat jeg skulle ud at tisse, at min telefon jeg havde lagt til opladning på natbordet, lå under min pude da jeg kom ind igen - dét studsede jeg godt nok noget over, for havde jo lige ligget der 5 min. forinden og havde lagt telefonen på natbordet flere timer før inden jeg faldt i søvn og manden sov tungt i sin egen side af sengen - og fortalte ham det også dagen efter.. det holdt mig vågen lidt tid den nat..

Anmeld

8. december 2011

mulle7430

Hasselnødden skriver:

Vi bor i et gammelt hus langt ude på landet og oplevede en nat jeg skulle ud at tisse, at min telefon jeg havde lagt til opladning på natbordet, lå under min pude da jeg kom ind igen - dét studsede jeg godt nok noget over, for havde jo lige ligget der 5 min. forinden og havde lagt telefonen på natbordet flere timer før inden jeg faldt i søvn og manden sov tungt i sin egen side af sengen - og fortalte ham det også dagen efter.. det holdt mig vågen lidt tid den nat..

det kan jeg dælme godt forstå tror jeg havde vækket manden  hehe

Anmeld

8. december 2011

K.Rehder

mulle7430 skriver:

Her til morgen sidder jeg og får min morn kaffe ved vores spisebord pludselig bliver der skubbet til bordet 2 gange og der sidder KUN mig ved det  blev squ lidt bange...har i prøvet sån noget ???

Har jeg ikke lige prøvet men herhjemme sker også underlige ting, og jeg troede ikke på ånder og sådan, men nu ved jeg snart ikke...hehe

Vi har fået fjernet gulvtæpper på alle værelser og lagt trægulv i stedet. Efter vi har fået gjort det, er både manden og jeg vågnet med et chok flere gange (altid omkring kl.3) ved lyden af et glas der vælter i vinduskarmen, lige ved siden af hvor sengen står og lyden af vand der derefter drypper ned på gulvet. Skal lige sige at vores vinduskarm er lavet af sten så det er en ret karakteristisk lyd, der kun kan laves af glas mod sten! Vi har prøvet at stå op og undersøge alle muligheder, men har stadig ikke fundet nogen logisk forklaring. Somme tider går begge hunde også helt amok om natten, hvor de begge står inde i stuen og gør i vildskab hen mod sofaen som står i hjørnet af stuen...

Det gir' jo absolut ingen mening!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.