Chok :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Laura.

Issa skriver:

For mange år siden brændte min onkel og tantes nabohus ned.. (lidt langt ude)  men anyways.. Ejerne af det her hus var i byen, og havde låst børnene inde så de ikke kunne lave ballade.. Alle børnene dør i brænden, og kisterne med børnene i bliver sat op på loftet i min onkel og tantes hus indtil de skal begraves. Faderen til børnene går en aften op og siger "farvel" til børnene, hvorefter han går tværs over gårspladsen og ind i den gamle lade og hænger sig..

Man har i mange år sagt at faderen går hans "sidste tur" og man kan høre ham, og i starten tænkte jeg "baaaaaah" -men det er fanme ikk pis skal jeg lige hilse og sige.. Jeg har selv hørt det MANGE gange.. fodtrinene hen over loftet, trappen der knirker og sten der rør sig i gårdspladsen når han går på dem..

Det er altså lige spændende nok til mig!!

Syret !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

ModerNatur

Laura. skriver:

Syret !!

Ja det er altså liiige rigeligt til mig! -jeg har faktisk tjekket op på historien, for tænkte "ja ja - det er bare noget de bilder mig ind" og jeg fandt gamle avisudklip og har set børnenes gravsted, så historien er god nok.. om man så tror på det med faren er jo op til en selv.. Jeg siger bare prøv at tilbring en nat derude

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

Issa skriver:

For mange år siden brændte min onkel og tantes nabohus ned.. (lidt langt ude)  men anyways.. Ejerne af det her hus var i byen, og havde låst børnene inde så de ikke kunne lave ballade.. Alle børnene dør i brænden, og kisterne med børnene i bliver sat op på loftet i min onkel og tantes hus indtil de skal begraves. Faderen til børnene går en aften op og siger "farvel" til børnene, hvorefter han går tværs over gårspladsen og ind i den gamle lade og hænger sig..

Man har i mange år sagt at faderen går hans "sidste tur" og man kan høre ham, og i starten tænkte jeg "baaaaaah" -men det er fanme ikk pis skal jeg lige hilse og sige.. Jeg har selv hørt det MANGE gange.. fodtrinene hen over loftet, trappen der knirker og sten der rør sig i gårdspladsen når han går på dem..

Det er altså lige spændende nok til mig!!

sidder helt og får kuldegysning  

Anmeld

7. december 2011

ModerNatur

mulle7430 skriver:

sidder helt og får kuldegysning  

Ja det er en skrækkelig historie!.. Især når man tænker på at de 7 børn døde, fordi deres forældre havde låst dem inde.. LÅST DEM INDE!!! uuuha! så tror jeg måske også jeg ville hænge mig af skyldfølelse

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

Issa skriver:

Ja det er en skrækkelig historie!.. Især når man tænker på at de 7 børn døde, fordi deres forældre havde låst dem inde.. LÅST DEM INDE!!! uuuha! så tror jeg måske også jeg ville hænge mig af skyldfølelse

nej da  jeg ville ALDRIG låse mine børn inde

Anmeld

7. december 2011

Muhmi

mulle7430 skriver:

Her til morgen sidder jeg og får min morn kaffe ved vores spisebord pludselig bliver der skubbet til bordet 2 gange og der sidder KUN mig ved det  blev squ lidt bange...har i prøvet sån noget ???

Har prøvet at der var noget der hev i min hånd mens jeg lå og "sov", det var først da jeg åbnede øjnene at der blev givet slip og jeg kunne hive hånden til mig... Er sikker på det ikke var en drøm, for kunne mærke at der var noget der hev i mig..... Det var mens jeg lå og ammede Silas, så jeg sov jo heller ikke helt, bare afslapning, mens han blev færdig... Men jeg kunne jo heller ikke rigtig tillade mig at gå i panik fordi han lå der... Jeg sover aldrig med min arm under hovedet så hånden stikker ud over kanten af sengen mere....

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

Muhmi skriver:

Har prøvet at der var noget der hev i min hånd mens jeg lå og "sov", det var først da jeg åbnede øjnene at der blev givet slip og jeg kunne hive hånden til mig... Er sikker på det ikke var en drøm, for kunne mærke at der var noget der hev i mig..... Det var mens jeg lå og ammede Silas, så jeg sov jo heller ikke helt, bare afslapning, mens han blev færdig... Men jeg kunne jo heller ikke rigtig tillade mig at gå i panik fordi han lå der... Jeg sover aldrig med min arm under hovedet så hånden stikker ud over kanten af sengen mere....

nej føj da  man bliver altså lidt bange og tænker hva sker der her

Anmeld

7. december 2011

Sees

Sødeste Sys - Det er da Peter der lige markere at han er der
Han gør jo ikke noget for at skade nogen!

Når det så er sagt, så er jeg sikker på at min farfar, eller afdøde svoger er her hos mig.
For ikke så længe siden sad jeg i terassedørsåbningen og røg. Der var vindstille, men som vane holder jeg altid fast i dørens bund.
Pludselig BLÆSER den op, og jeg råber "FARFAR, jeg må godt sidde her og ryge i fred" - Og derefter gik døren liiiige så stille i igen.
Min farfar døde af sin rygning. Han røg 40-60 smøger om dagen.

Sådan har vi oplevet mange ting.
Min søster arvede også hans vægur. Et ur der skulle trækkes op, og så skulle lågen lukkes med hasp.
Hun har oplevet at det gik i stå, og startede igen af sig selv, og at lågen åbnede, trods at den var lukket med hasp.

I starten synes jeg det var skræmmende, men nu synes jeg det er meget hyggeligt

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

Sees skriver:

Sødeste Sys - Det er da Peter der lige markere at han er der
Han gør jo ikke noget for at skade nogen!

Når det så er sagt, så er jeg sikker på at min farfar, eller afdøde svoger er her hos mig.
For ikke så længe siden sad jeg i terassedørsåbningen og røg. Der var vindstille, men som vane holder jeg altid fast i dørens bund.
Pludselig BLÆSER den op, og jeg råber "FARFAR, jeg må godt sidde her og ryge i fred" - Og derefter gik døren liiiige så stille i igen.
Min farfar døde af sin rygning. Han røg 40-60 smøger om dagen.

Sådan har vi oplevet mange ting.
Min søster arvede også hans vægur. Et ur der skulle trækkes op, og så skulle lågen lukkes med hasp.
Hun har oplevet at det gik i stå, og startede igen af sig selv, og at lågen åbnede, trods at den var lukket med hasp.

I starten synes jeg det var skræmmende, men nu synes jeg det er meget hyggeligt

jamen det ville jeg da også ønske det var søde  men blev godt nok bange så jeg gik ned i stuen til victoria og så tegnefilm

Anmeld

7. december 2011

Sees

mulle7430 skriver:

jamen det ville jeg da også ønske det var søde  men blev godt nok bange så jeg gik ned i stuen til victoria og så tegnefilm

Det kan jeg nu sagtens forstå du gjorde. Jeg blev også bange i starten, når det skete her
Men jeg har fået at vide at jeg bare skal snakke med ham/dem.
F.eks. "Farfar, må jeg godt lige ryge i fred" - Eller "Jeg laver lige mad, du gamle, kan vi snakke senere"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.