Chok :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Laura.

mulle7430 skriver:

Her til morgen sidder jeg og får min morn kaffe ved vores spisebord pludselig bliver der skubbet til bordet 2 gange og der sidder KUN mig ved det  blev squ lidt bange...har i prøvet sån noget ???

Hold da op, jeg ville da også blive forskrækket og så straks ringe til min søster som er noget clairvoyant-tingeling..

Jeg har oplevet noget lign. i min tidligere lejlighed. Jeg sidder stille ved min computer i stuen, og pludselig kan jeg høre et krus vælte ude i køkkenet. Der var ingen vinduer var åbne og der var ingen træk som kunne have væltet det. Men jeg har oplevet andre ting i den lejlighed og ifølge min søster var der en ældre afdød mand som hørte til lejligheden, hvis man kan sige det sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Carina1977

Aiii jeg var også blevet bange....jeg kan slet ikke ha sådan noget 

Anmeld

7. december 2011

DK

DK skriver:

Tja... altså jeg blev først forskrækket fordi at der pludselig stod en mand i mit hus. Men jeg var ikke bange bagefter. Altså det føltes slet ikke farligt. Men mere som om... tja. Jeg var i alt fald ikke bange bagefter.

Jeg vidste straks at det ikke var en fysisk person. Jeg var ikke ude og "lede" efter en mand i huset bagefter. Men han så så VENLIG ud. Stod bare med et lille skævt smil og smilede underfundigt.

Jeg har aldrig siden set noget som det/oplevet noget hvor jeg har tænkt over det. Andet end at jeg af og til drømmer ting som så bagefter sker IRL.  Drømmene er så livagtige at jeg næste morgen ringer og spørger "mor, er du kørt galt?" nej nej, siger hun så, og samme eftermiddag bakker en lastbil ind i hendes bil mens hun sidder i den

Ejj jeg bliver lidt forarget over mit indlæg, fordi jeg tror faktisk ikke på overnaturlige ting.

Altså... Jeg synes de der "spørgelsesjægere" eller dem der taler med døde osv er fidusmagere og jeg tror ikke en disse på det.

Jeg så ham manden. Men jeg ved ikke hvad det var. Jeg er ikke 100% sikker på at det var et "spøgelse" fordi jeg jo ikke tror på den slags. Altså, det kan vel ligeså vel have været min hjerne der måske afspillede et gammel minde?

Mht mine drømme såå.... det er sket mange gange nu at jeg er drømt noget som er blevet til virkelighed dagen efter. Ting blandt andet som at min kæreste havde skrevet et brev til hans ekskæreste. Jeg modtager så dagen efter et sødt brev fra ham, men kan så se at han har skrevet et brev til hende først da papirerne har lagt oven på hinanden så det var ligesom "trykket" ned i mit brev. Han havde ellers ikke kontakt til hende og jeg tænkte ikke på hende. Så hvorfor drømmer jeg ud af det blå at han har skrevet til hende? Pas. Tilfældigheder måske.

Men. Ja. Der sker ting man ikke kan forklare og måske er det bedst bare at lade det blive ved det

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

Laura. skriver:

Hold da op, jeg ville da også blive forskrækket og så straks ringe til min søster som er noget clairvoyant-tingeling..

Jeg har oplevet noget lign. i min tidligere lejlighed. Jeg sidder stille ved min computer i stuen, og pludselig kan jeg høre et krus vælte ude i køkkenet. Der var ingen vinduer var åbne og der var ingen træk som kunne have væltet det. Men jeg har oplevet andre ting i den lejlighed og ifølge min søster var der en ældre afdød mand som hørte til lejligheden, hvis man kan sige det sådan...

sån en kunne jeg rigtig godt tænke mig og snakke med men det er mere for og vide om min mor og svigersøn har det godt  har altid troet på at der er mere imellem himmel og jord

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

Carina1977 skriver:

Aiii jeg var også blevet bange....jeg kan slet ikke ha sådan noget 

smiler

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

DK skriver:

Tja... altså jeg blev først forskrækket fordi at der pludselig stod en mand i mit hus. Men jeg var ikke bange bagefter. Altså det føltes slet ikke farligt. Men mere som om... tja. Jeg var i alt fald ikke bange bagefter.

Jeg vidste straks at det ikke var en fysisk person. Jeg var ikke ude og "lede" efter en mand i huset bagefter. Men han så så VENLIG ud. Stod bare med et lille skævt smil og smilede underfundigt.

Jeg har aldrig siden set noget som det/oplevet noget hvor jeg har tænkt over det. Andet end at jeg af og til drømmer ting som så bagefter sker IRL.  Drømmene er så livagtige at jeg næste morgen ringer og spørger "mor, er du kørt galt?" nej nej, siger hun så, og samme eftermiddag bakker en lastbil ind i hendes bil mens hun sidder i den

jeg har også prøvet det de med at man har prøvet nogen ting før vis du ved hva jeg mener  tror der er mange der har prøvet det

Anmeld

7. december 2011

Laura.

mulle7430 skriver:

sån en kunne jeg rigtig godt tænke mig og snakke med men det er mere for og vide om min mor og svigersøn har det godt  har altid troet på at der er mere imellem himmel og jord

Ja, det har jeg også altid gjort. Jeg ville selv i "kontakt" med min afdøde mor, men har svært ved at spørge hende da det er et meget følsomt emne for mig.
Men det var sjovt at hun kunne beskrive den her gamle mand, hvordan han så ud, hvad han havde lavet og sætte en ca. alder på ham, og det hele ramte stortset plet... har dog altid været lidt skeptisk mht. claivoyanter, men at hun kunne ramme de ting .. tja.. det ville da ihvertfald være et sjovt tilfælde, hvis det var det..

Anmeld

7. december 2011

mulle7430

Laura. skriver:

Ja, det har jeg også altid gjort. Jeg ville selv i "kontakt" med min afdøde mor, men har svært ved at spørge hende da det er et meget følsomt emne for mig.
Men det var sjovt at hun kunne beskrive den her gamle mand, hvordan han så ud, hvad han havde lavet og sætte en ca. alder på ham, og det hele ramte stortset plet... har dog altid været lidt skeptisk mht. claivoyanter, men at hun kunne ramme de ting .. tja.. det ville da ihvertfald være et sjovt tilfælde, hvis det var det..

det er også meget følsom for mig endnu da min mor døde sidste år og svigersøn i sommers  men der er bare så mange ting man gerne vil sige og spørge om når de ikke er her mere

Anmeld

7. december 2011

ModerNatur

For mange år siden brændte min onkel og tantes nabohus ned.. (lidt langt ude)  men anyways.. Ejerne af det her hus var i byen, og havde låst børnene inde så de ikke kunne lave ballade.. Alle børnene dør i brænden, og kisterne med børnene i bliver sat op på loftet i min onkel og tantes hus indtil de skal begraves. Faderen til børnene går en aften op og siger "farvel" til børnene, hvorefter han går tværs over gårspladsen og ind i den gamle lade og hænger sig..

Man har i mange år sagt at faderen går hans "sidste tur" og man kan høre ham, og i starten tænkte jeg "baaaaaah" -men det er fanme ikk pis skal jeg lige hilse og sige.. Jeg har selv hørt det MANGE gange.. fodtrinene hen over loftet, trappen der knirker og sten der rør sig i gårdspladsen når han går på dem..

Det er altså lige spændende nok til mig!!

Anmeld

7. december 2011

KM78

Jeg tror på at der findes ånder eller spirituelle energier fra afdøde. Men til hverdagen lægger jeg ikke mærke til dem som sådan, men engang da jeg var noget yngre havde jeg vist en tydligere forbindelse mellem os og dem.

Jeg har endda stået inde på et toilet og børstede tænder, pludselig hørte jeg nogen tage i dørhåndtaget, og jeg tænkte at der var en på vej ind. Jeg kikker hen mod døren, der er en ældre tung dør med kliklås, der betyder at man skal dreje håndtaget helt ned for at kunne lukke døren op, og døren blev lukket op. Der var ingen på den anden side, så jeg sagde roligt at jeg ikke var færdig og at man skulle komme igen om lidt. Så blev døren lukket igen med håndtaget der var trukket helt ned. I kan tro at mit hjerte ræsede afsted. Om ånden så gik på toilettet efter mig, kan jeg ikke sige, det havde jeg ikke lige lyst til at tjekke ud!

Min morfar kom til mig i en drøm den nat han døde for at fortælle at han desværre ikke kunne komme til min konfirmation, men at han ville være til stede alligevel og at han var så stolt af mig. At jeg måtte hilse de andre fra han. Om morgen da jeg vågnede mødte jeg triste ansigter til morgenbordet, og jeg sagde til dem at jeg skulle hilse fra morfar og at det nok var et afsked. Så fortalte de at han døde engang i løbet af natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.