Hvilken slags undertøj bruger jeres tumlinger?+billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Laulund87

Maise skriver:

jeg havde faktisk traume over hekse. troede de lå under sofaer og hvis man sad med fødderne ud over sofaen, så tog de fat i ens ankler og trak en ned under sofaen. wså jeg kom altid løbende og sprang vildt højt op i sofaen, for så var jeg SAFE.

Hahaha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Maise

Laulund87 skriver:

Hahaha!

ja jeg havde en lidt for livlig fantasi.

Anmeld

7. december 2011

Laulund87

Maise skriver:

ja jeg havde en lidt for livlig fantasi.

Det er vist meget normalt

Anmeld

7. december 2011

Maja88

her har jeg ikke tænkt mig at skifte til undertøj før hun skal af med bleen.. kan ikke se grunden til det før

Anmeld

7. december 2011

Maise

Maja88 skriver:

her har jeg ikke tænkt mig at skifte til undertøj før hun skal af med bleen.. kan ikke se grunden til det før

hmm god pointe

Anmeld

7. december 2011

Maise

Laulund87 skriver:

Det er vist meget normalt

ja det håber jeg da. har ihvertfald ikke længere.

Anmeld

7. december 2011

Laulund87

Maise skriver:

ja det håber jeg da. har ihvertfald ikke længere.

Nå, det var altid noget

Anmeld

8. december 2011

Mille83

Maise skriver:

JA Clara bruger str. 92 nu i body og tænker at når det bliver for varmt til lang og kortærmet body så skal hun over i undertøj. Så er hun næsten 2,5. og de begynder vel også at skal lære at gå på toilet i vuggestuen, samt hjemme. hvor gammel er din datter??

Hun er 18 mdr - men hun elsker og gå på potte og siger tis når hun skal tisse, så har overvejet om hun snart skal prøve undertøj....Men syntes også at bodystocking er praktisk her om vinteren så man ikke har bar ryg.....

Anmeld

8. december 2011

Christina.78

Vi er så småt begyndt at skifte de fleste bodyer ud med todelt undertøj..hun mangler lige at lære at sige til nåpr hun skal på potten..

Vi har købt lidt fra Joha som sidder perfekt på hende i Ønskebørn...indtil min kloge leder fra min uddannelsestid mindede mig om at noget af deres undertøj også blev lavet af Joha (navnet Joha står bare ikke i så de kan sælge det billigere..det er i Kvickly), så der skal jeg købe mere inde..har ikke prøvet H&M's endnu men overvejer det lige næste gang jeg kommer forbi en..køber pants/boxer til hende sålænge hun stadig har bleen på..

Anmeld

8. december 2011

Maise

Christina.78 skriver:

Vi er så småt begyndt at skifte de fleste bodyer ud med todelt undertøj..hun mangler lige at lære at sige til nåpr hun skal på potten..

Vi har købt lidt fra Joha som sidder perfekt på hende i Ønskebørn...indtil min kloge leder fra min uddannelsestid mindede mig om at noget af deres undertøj også blev lavet af Joha (navnet Joha står bare ikke i så de kan sælge det billigere..det er i Kvickly), så der skal jeg købe mere inde..har ikke prøvet H&M's endnu men overvejer det lige næste gang jeg kommer forbi en..køber pants/boxer til hende sålænge hun stadig har bleen på..

tak for tip. hvad står der så i tøjet fra kvikley??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.