Hvilken slags undertøj bruger jeres tumlinger?+billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Maise

trunte89 skriver:

Ja, synes, at de er bedst med ble. Dem fra h&m dækker ikke lige så meget af bleen, så synes ikke, at den bliver holdt ordentlig på plads i forhold til de andre.

hmmm jeg må vist ud at lure lidt på name it og HogM, tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

maria_wlt

Jeg skiftet til undertrøje og underbukser da Tristan var 20 mdr.. Var så træt af at han gik rundt og lignede en bøv fordi hans body ikke blev lukket ordentligt.. (Fordi nogen pædagoger kun lukker 1 knap og det kan en boby selvfølgelig ikke holde sig lukket af)

Købte en stak da de havde tilbud i Bilka (12,5 kr pr del)

Anmeld

7. december 2011

Maise

Caroline86 skriver:

Laura bruger også en størrelse større i undertrøjer end i underbukser det virker som om maverne i deres undertrøjer er meget korte/små høhø

ja og så sidder undertrøjen stramt på claras mave som om hun er fed. Det var hun da hun var baby, men ikke længere. 12,5 kilo og 88 cm. hvor stor er laura blevet??

Anmeld

7. december 2011

Maise

maria_wt skriver:

Jeg skiftet til undertrøje og underbukser da Tristan var 20 mdr.. Var så træt af at han gik rundt og lignede en bøv fordi hans body ikke blev lukket ordentligt.. (Fordi nogen pædagoger kun lukker 1 knap og det kan en boby selvfølgelig ikke holde sig lukket af)

Købte en stak da de havde tilbud i Bilka (12,5 kr pr del)

ja det tilbud så jeg godt i denne uge, men glemte alt om det. vi ligger med skide/bræk syge

Anmeld

7. december 2011

Caroline86

Maise skriver:

ja og så sidder undertrøjen stramt på claras mave som om hun er fed. Det var hun da hun var baby, men ikke længere. 12,5 kilo og 88 cm. hvor stor er laura blevet??

ved ikke præcis hvor høj og lang hun er... men hun skal til 2 års undersøgelse om 2 mdr.. så finder vi ud af det omkring 12-13 kg og stadig meget lang/høj

Anmeld

7. december 2011

Maise

Caroline86 skriver:

ved ikke præcis hvor høj og lang hun er... men hun skal til 2 års undersøgelse om 2 mdr.. så finder vi ud af det omkring 12-13 kg og stadig meget lang/høj

vi skal her d. 21 dec. tror også hun måske er lidt højere her, lidt tid siden hun er målt og har lagt en del tøj til siden nu.

Det vigtigste er jo også bare at de trives

Anmeld

7. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maise skriver:

tak for svar, må se nærmere på de to mærker. har du erfaringer med holly´s??

Nej, det har jeg ikke. Jeg er for nærig til, at give så mange penge for undertøj.

Anmeld

7. december 2011

Caroline86

Maise skriver:

vi skal her d. 21 dec. tror også hun måske er lidt højere her, lidt tid siden hun er målt og har lagt en del tøj til siden nu.

Det vigtigste er jo også bare at de trives

nemmerlig

Laura er på vej i en 98'er... noget 92 går stadig, andet er skiftet ud

Anmeld

7. december 2011

Mor-til-asta-09

Maise skriver:

Ja, ikke fordi dette indlæg er et specielt spændende et af slagsen, så er jeg altså alligevel i tvivl. Clara bliver 2 år til nytår. Jeg ville have hende til at gå fra body til undertøj til foråret. ( ca. april ) Jeg tænker så.

Hvad slags/mærke bruger i???

Og lige et par billeder fra tenerife mm.

mvh maise

jeg bruger det fra H&M. Hotpants og undertrøje. Og det har jeg gjort i ca. ½ år nu

Anmeld

7. december 2011

Maise

MoarHvidovre skriver:

Nej, det har jeg ikke. Jeg er for nærig til, at give så mange penge for undertøj.

også kun fordi jeg har en forkærlighed til holly´s. ville ønske det i jul og fødselsdagsgave til hende eller lure efter det på udsalg/lagersalg/trendsales. men ja det er for dyrt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.