Hvilken slags undertøj bruger jeres tumlinger?+billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Maise

Rikke&Liam skriver:

Uldundertøj fra september til februar. Og bomuldsundertøj resten af tiden, fra tøj og sko.

er det ikke uldundertøj i alle de måneder der er et R i fra september til apil?? men tak for reminderen, det skal jeg huske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Rikke, Liam & Linus

Maise skriver:

er det ikke uldundertøj i alle de måneder der er et R i fra september til apil?? men tak for reminderen, det skal jeg huske.

Nej, det er alle måneder der slutter på R. Tror det er lidt varmt med uldundertøj i a pril.

Anmeld

9. december 2011

Krussedulle

Maise skriver:

Ja, ikke fordi dette indlæg er et specielt spændende et af slagsen, så er jeg altså alligevel i tvivl. Clara bliver 2 år til nytår. Jeg ville have hende til at gå fra body til undertøj til foråret. ( ca. april ) Jeg tænker så.

Hvad slags/mærke bruger i???

Og lige et par billeder fra tenerife mm.

mvh maise

Jeg vil klart anbefale det fra name it det er billigt, og super godt.. Det sidder rigtig godt, og størrelserne er hvad de er en 86, er en 86 og ikke en stor 80

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

Maise skriver:

TROR IKKE DE POTTETRÆNER I VG. DET ER DERHJEMME VI HAR EN POTTE.

Ok. Det var bare sådan, jeg læste dit indlæg

Anmeld

11. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Maise skriver:

Ja, ikke fordi dette indlæg er et specielt spændende et af slagsen, så er jeg altså alligevel i tvivl. Clara bliver 2 år til nytår. Jeg ville have hende til at gå fra body til undertøj til foråret. ( ca. april ) Jeg tænker så.

Hvad slags/mærke bruger i???

Og lige et par billeder fra tenerife mm.

mvh maise

Frederic på 3,3 år bruger katvig's str 68 og ellers i str 86 der bliver kogt og tørretumblet inden brug og efterfølgende også - da de med lidt god vilje kan krybe 1 str...

Björn borg's til børn kan også bruges.

Anmeld

11. december 2011

Maise

Mor til Frederic skriver:

Frederic på 3,3 år bruger katvig's str 68 og ellers i str 86 der bliver kogt og tørretumblet inden brug og efterfølgende også - da de med lidt god vilje kan krybe 1 str...

Björn borg's til børn kan også bruges.

uhh ja katvig, det har jeg slet ikke tænkt på, tak for tip, det må jeg lige lure. Har BB også til piger??

Anmeld

11. december 2011

Maise

Krussedulle skriver:

Jeg vil klart anbefale det fra name it det er billigt, og super godt.. Det sidder rigtig godt, og størrelserne er hvad de er en 86, er en 86 og ikke en stor 80

Super tak, har købt lidt fra Hog M igår og det er ok, men vil også gerne prøve name it. Det må jeg kigge på på tirsdag når jeg skal shoppe

Anmeld

11. december 2011

twinboys

Mine bruger Katvig og Molo...

De har ikke andre mærker end de dem, da mine drenge er nogle tynde spaghettirør og så passer disse bedst...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. december 2011

Maise

twinboys skriver:

Mine bruger Katvig og Molo...

De har ikke andre mærker end de dem, da mine drenge er nogle tynde spaghettirør og så passer disse bedst...

Majbritt

ja de må bruge noget energi de to. Hvor ser de bare altid glde ud på billeder

HUn har snart fødselsdag, må prøve at ønske nogle lækre undertøjsæt til hende og så se hvad der er bedst.

Tænker stadig tit på din dagplejeform. Synes det ser så hyggeligt ud på din hjemmeside.

Anmeld

11. december 2011

twinboys

Maise skriver:

ja de må bruge noget energi de to. Hvor ser de bare altid glde ud på billeder

HUn har snart fødselsdag, må prøve at ønske nogle lækre undertøjsæt til hende og så se hvad der er bedst.

Tænker stadig tit på din dagplejeform. Synes det ser så hyggeligt ud på din hjemmeside.

smiler tusind tak... ja mine drenge de osser af smil og er positive...

Smiler ja I må flytte til Jylland så kan jeg være dagplejer for jer... smiler...

Tak for roser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.