Hvilken slags undertøj bruger jeres tumlinger?+billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.744 visninger
88 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Maise

Ja, ikke fordi dette indlæg er et specielt spændende et af slagsen, så er jeg altså alligevel i tvivl. Clara bliver 2 år til nytår. Jeg ville have hende til at gå fra body til undertøj til foråret. ( ca. april ) Jeg tænker så.

Hvad slags/mærke bruger i???

Og lige et par billeder fra tenerife mm.

mvh maise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Maise

KOm Så, jer med børn der går med undertøj

Anmeld

7. december 2011

Laulund87

Jeg har haft svært ved at finde noget der var småt nok, men fandt noget i Bilka i str 86 og det fungerer fint

Har kigget på noget fra Name It og det ser ud til at have en rigtig god pasform, så det prøver jeg nok næste gang hun mangler

Anmeld

7. december 2011

Mille83

Maise skriver:

Ja, ikke fordi dette indlæg er et specielt spændende et af slagsen, så er jeg altså alligevel i tvivl. Clara bliver 2 år til nytår. Jeg ville have hende til at gå fra body til undertøj til foråret. ( ca. april ) Jeg tænker så.

Hvad slags/mærke bruger i???

Og lige et par billeder fra tenerife mm.

mvh maise

Har faktisk selv tænkt på hvornår man dropper bodystocking...Hmmm....

Anmeld

7. december 2011

Maise

Laulund87 skriver:

Jeg har haft svært ved at finde noget der var småt nok, men fandt noget i Bilka i str 86 og det fungerer fint

Har kigget på noget fra Name It og det ser ud til at have en rigtig god pasform, så det prøver jeg nok næste gang hun mangler

mens vi var på ferie i november brugt hun HogM undertrøjer i str. 86/92 men de er for små til foråret. Ja name it er da et godt bud, tjkker lige deres hjemmeside. og tak for svar

Anmeld

7. december 2011

Caroline86

ihh nogle dejlige billeder

Laura bruger både body og 2 delt undertøj (afhængigt af hvad tøj hun har på)...

Vi bruger meget det fra h&m for det sidder godt på hende... de har både underbukser og "boxershorts", og det synes jeg er rart (igen afhængigt af hvad hun har på )...

Jeg vil råde Jer til at prøve Jer lidt frem og finde ud af hvilken slags I synes sidder bedst

Anmeld

7. december 2011

Maise

Mille83 skriver:

Har faktisk selv tænkt på hvornår man dropper bodystocking...Hmmm....

JA Clara bruger str. 92 nu i body og tænker at når det bliver for varmt til lang og kortærmet body så skal hun over i undertøj. Så er hun næsten 2,5. og de begynder vel også at skal lære at gå på toilet i vuggestuen, samt hjemme. hvor gammel er din datter??

Anmeld

7. december 2011

trunte89

Vi startede med det fra name it. De underbukser med ben er super gode når der skal ble under synes jeg.
Nu hvor hun ikke bruger ble mere er alt undertøj fra H&M.

Anmeld

7. december 2011

Laulund87

Maise skriver:

mens vi var på ferie i november brugt hun HogM undertrøjer i str. 86/92 men de er for små til foråret. Ja name it er da et godt bud, tjkker lige deres hjemmeside. og tak for svar

Der går et stykke tid inden Maria vokser ud af str 86, hun er et lille myr

Deres hjemmeside er rimelig dårlig synes jeg, prøv at gå i en af deres butikker

Dejlige billeder forresten

Anmeld

7. december 2011

Lise

Simon skiftede til alm. undertøj da han blev 2 år - det tænker jeg også at lillebror Casper skal, når han bliver 2 år til marts.

Vi har købt Name It undertøj primært til Simon. Det sidder godt, det koster ikke så meget, og så skifter designet hele tiden, så der er lidt sjov

Købte et sæt Molo undertøj på lagersalg. Det er nu også rigtig fint, men jeg betaler ikke så mange penge for undertøj, basta!

Da han skulle smide bleen købte jeg et hav af billige hylere i BILKA, så der var lidt at smide ud af. Det er en sløj kvalitet, synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.