Undskyld, men er du ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Camulla

merichs skriver:

... Melissa fra De Unge Mødre? Det blev jeg spurgt om idag da jeg var ude at handle. Måtte jo skuffe kvinden med at jeg ikke er Melissa men bare Marlene

Synes godt nok ikke jeg ligner Melissa, men tog det lidt som en kompliment, for så må jeg jo se nogle år yngre ud end jeg er

Er du blevet stoppet fordi du er blevet forvekslet med en "kendt"?

Jeg var i Hurghada med min ex-kæreste i 2004 og her blev vi konstant kaldt for Britney Spears og Jackie Chan. Min ex var halvt kineser. De råbte efter os på gaden og ofte kom lokale hen og skulle mærke på min ex's muskler, røre ved ham og sagde: Uhh, strong muscles...

Et par vi mødte dernede blev kaldt Shakira og Rambo. Det var lidt sjovt i starten, men belastende at de bare blev ved... Og underligt også. Hvorfor gøre sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

merichs

lotchen skriver:

Ja... eller... Nogle ser faktisk lidt halvbange ud, så det må være noget af en strigle der render rundt Ikke lige min stil...

Det er da ikke lige den sjoveste at blive forvekslet med hvis hun er en sur kost

Anmeld

7. december 2011

merichs

Camulla skriver:

Jeg var i Hurghada med min ex-kæreste i 2004 og her blev vi konstant kaldt for Britney Spears og Jackie Chan. Min ex var halvt kineser. De råbte efter os på gaden og ofte kom lokale hen og skulle mærke på min ex's muskler, røre ved ham og sagde: Uhh, strong muscles...

Et par vi mødte dernede blev kaldt Shakira og Rambo. Det var lidt sjovt i starten, men belastende at de bare blev ved... Og underligt også. Hvorfor gøre sådan??

Ville nok også blive ret irriteret hvis man ikke kan gå i fred

Anmeld

7. december 2011

Hasselnødden

merichs skriver:

Hahaha, det var ellers et scoretrick man ikke lige høre hver dag

Heldigvis for det, den var jo ikke gået idag eller for 10 år siden  amen helt ærligt.. man bliver jo heldigvis noget mere raffineret med årene og finder ud af hvad der i grunden betyder noget..

Anmeld

7. december 2011

merichs

Hasselnødden skriver:

Heldigvis for det, den var jo ikke gået idag eller for 10 år siden  amen helt ærligt.. man bliver jo heldigvis noget mere raffineret med årene og finder ud af hvad der i grunden betyder noget..

Det må være rigtig nok at man bliver klogere med alderen

Anmeld

7. december 2011

klmf

merichs skriver:

Det er da ikke lige den sjoveste at blive forvekslet med hvis hun er en sur kost

Nej, det kan godt give lidt start-vanskeligheder i samarbejdet med patienten eller de pårørende. Men de plejer nu hurtigt at finde ud af der er tale om 2 personer

Anmeld

8. december 2011

merichs

lotchen skriver:

Nej, det kan godt give lidt start-vanskeligheder i samarbejdet med patienten eller de pårørende. Men de plejer nu hurtigt at finde ud af der er tale om 2 personer

Det er da altid noget at de kan se at i er 2 forskellige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.