... Melissa fra De Unge Mødre? Det blev jeg spurgt om idag da jeg var ude at handle. Måtte jo skuffe kvinden med at jeg ikke er Melissa men bare Marlene 
Synes godt nok ikke jeg ligner Melissa, men tog det lidt som en kompliment, for så må jeg jo se nogle år yngre ud end jeg er 
Er du blevet stoppet fordi du er blevet forvekslet med en "kendt"?
Hende er min venninde også blevet samlignet med da hun var på ferie i tyrkiet for ik så længe siden, og hun ligner hende bare overhovedet ikke...
min søster og jeg var engang ude og gå tuyr, vi skulle ned og handle. og min søster har meget kort blond hår og så var der en hel masse små piger som begyndte at stå og råbe af os... "HEY SARA SARAAAA SARAAAA" min søster hedder jo Anne-Mette, og der reagerede hun jo ikke
så kom jeg forbi selv endag, og så spurgte de samme piger hvor sara var henne, og jeg fattede ikke hvad de snakkede om. og så forstod jeg det.. de troede at min søster var Sara fra X factor... og jeg prøvede så at forklare dem at det altså ikke var sara de havde set, men det troede de ikke på.. nogle dage senere vi kom forbi igen, så stod de og ventede da vi skulle samme vej tilbage, og så kunne de jo godt se tæt på at det altså ikke var sara men bare en ganske almindelig blond pige som kun har været "kendt" i side 9 (som de forhåbentlig ikke har set) 
Anmeld