Undskyld, men er du ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Bshizzle

M (: skriver:

Jeg synes altså, at du ligner Rihanna lidt på dit profilbillede (og har tænkt det gentagne gange).. Men det er absolut kun en kompliment! 

.... Jamen Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

GønskE

merichs skriver:

... Melissa fra De Unge Mødre? Det blev jeg spurgt om idag da jeg var ude at handle. Måtte jo skuffe kvinden med at jeg ikke er Melissa men bare Marlene

Synes godt nok ikke jeg ligner Melissa, men tog det lidt som en kompliment, for så må jeg jo se nogle år yngre ud end jeg er

Er du blevet stoppet fordi du er blevet forvekslet med en "kendt"?

hvor skægt, sidder her sammen med Melissa, da vi lige læste det hehe.

Anmeld

7. december 2011

merichs

Cheyana skriver:

Jeg blev stoppet en gang og spurgt om jeg var en eller anden, men anede ikke engang selv hvem det var, så kan ikke huske hvem jeg blev forveklset med xD Men det var godt nok sært...

Ja så er det jo svært at sige om man selv synes man liger når man ikke ved hvem det er 

Anmeld

7. december 2011

merichs

LunaLykke skriver:

Hvor sjovt, synes slet ikke du ligner hende -og det er et kompliment!  

Er aldrig blevet forvekslet med en kendt faktisk.. Men kunne da godt tænke mig at blive forvekslet med Jennifer Lopez fx, haha

Synes heller ikke jeg ligner...

Uh ja, det ville ikke være skidt at blive forvekslet med Jennifer

Anmeld

7. december 2011

merichs

Hasselnødden skriver:

Det nærmeste jeg kommer på at være blevet "forvekslet" var et scoretræk fra en ældre fyr på et diskotek i Ry da jeg var 16 år (16 år siden) hvor han sagde jeg mindede om Kelly - fra Beverly Hills 90210... - det tog jeg ikke helt som et kompliment pågrund af væremåden, men syntes selv hun var pæn so he got lucky  Helt ærligt.

Hahaha, det var ellers et scoretrick man ikke lige høre hver dag

Anmeld

7. december 2011

merichs

GønskE skriver:

hvor skægt, sidder her sammen med Melissa, da vi lige læste det hehe.

Pudsigt  Men som sagt, så synes jeg ikke der er nogen lighed mellem Melissa og jeg udover det blonde hår

Anmeld

7. december 2011

Dianaaa

jeg tror det er det lange lyse hår, vil nu heller ikke mene du ligner hende

Anmeld

7. december 2011

GønskE

merichs skriver:

Pudsigt  Men som sagt, så synes jeg ikke der er nogen lighed mellem Melissa og jeg udover det blonde hår

Nej og så et barn hehe. Men sjovt alligevel 

Anmeld

7. december 2011

Carina1977

merichs skriver:

... Melissa fra De Unge Mødre? Det blev jeg spurgt om idag da jeg var ude at handle. Måtte jo skuffe kvinden med at jeg ikke er Melissa men bare Marlene

Synes godt nok ikke jeg ligner Melissa, men tog det lidt som en kompliment, for så må jeg jo se nogle år yngre ud end jeg er

Er du blevet stoppet fordi du er blevet forvekslet med en "kendt"?

Nej men jeg blev engang kontaktet over mail, fordi der var en mor, der troede jeg havde hugget et billede af hendes datter. jeg lignede åbenbart hende. Så der render åbenbart 2 af mig rundt derude  hun var i øvrigt også 10 år yngre end mig. Dejligt hvis jeg ligner en i midten af 20´erne 

Anmeld

7. december 2011

merichs

Dianaaa skriver:

jeg tror det er det lange lyse hår, vil nu heller ikke mene du ligner hende

Er helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.