Undskyld, men er du ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

merichs

GønskE skriver:

Nej og så et barn hehe. Men sjovt alligevel 

Ja barn har vi også til fælles, dog er mit en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

merichs

Carina1977 skriver:

Nej men jeg blev engang kontaktet over mail, fordi der var en mor, der troede jeg havde hugget et billede af hendes datter. jeg lignede åbenbart hende. Så der render åbenbart 2 af mig rundt derude  hun var i øvrigt også 10 år yngre end mig. Dejligt hvis jeg ligner en i midten af 20´erne 

Ikke dårligt at blive sat til at være 10 år yngre, men ikke lige den sjoveste beskyldning

Anmeld

7. december 2011

Carina1977

merichs skriver:

Ikke dårligt at blive sat til at være 10 år yngre, men ikke lige den sjoveste beskyldning

Hehe nej.....jeg måtte jo også lige bevise det for hende, og lod hende se billeder af mig og min søn sammen....så var der vist ingen tvivl længere 

Anmeld

7. december 2011

Kay

jeg kan nu heller ikke se ligheden... hihi... andet end håret...

da min vægt var på sit højeste (120 kg) var den en der mente jeg var marie carmen koppel... det blv jeg lidt ked af...

min brors kæreste får tit afvide at hun ligner mia Lyhne eller hvores kronprinsesse... ret skægt...

Anmeld

7. december 2011

Becks

Hehe hvor skægt...

Jeg bliver altså nødt til at indrømme, at første gang jeg så dit profil billede herinde, troede jeg også du var Melissa.. Men så kiggede jeg nærmere på din profil  Og så kunne jeg jo godt se, at du ikke var hende

Jeg er vist ikke blevet forvekslet med en kendt..
Men tilbage i 1996, da jeg startede ny skole så alle mine nye klassekammerater sådan her ud  da jeg trådte ind i klassen! Jeg lignede åbenbart en der hed Sandra, som var stoppet nogle måneder inden jeg startede..

For nogle uger siden, gik jeg forbi en børnehave her hvor jeg bor, og nogle af børnene råbte "Hej Sandra" Jeg tænkte ikke over det og tænkte der gik én bag mig.. Da de igen råbte, vendte jeg mig om for at se om der gik én, og da jeg kigger på børnene, kom den igen "Hej Sandra, vi savner dig" Jeg sagde bare hej, det var nemmere end at stå og forklarer jeg ikke hedder Sandra osv..

Så jeg tænker det må være den samme Sandra, som jeg blev forvekslet med for 15 år siden.. Og at der må være noget om snakken haha

Anmeld

7. december 2011

merichs

Kay skriver:

jeg kan nu heller ikke se ligheden... hihi... andet end håret...

da min vægt var på sit højeste (120 kg) var den en der mente jeg var marie carmen koppel... det blv jeg lidt ked af...

min brors kæreste får tit afvide at hun ligner mia Lyhne eller hvores kronprinsesse... ret skægt...

Der er bare nogle man ikke vil sammenlignes med, men synes da ikke Marie er den værste at blive sammenlignet med

Anmeld

7. december 2011

merichs

Tutter skriver:

Hehe hvor skægt...

Jeg bliver altså nødt til at indrømme, at første gang jeg så dit profil billede herinde, troede jeg også du var Melissa.. Men så kiggede jeg nærmere på din profil  Og så kunne jeg jo godt se, at du ikke var hende

Jeg er vist ikke blevet forvekslet med en kendt..
Men tilbage i 1996, da jeg startede ny skole så alle mine nye klassekammerater sådan her ud  da jeg trådte ind i klassen! Jeg lignede åbenbart en der hed Sandra, som var stoppet nogle måneder inden jeg startede..

For nogle uger siden, gik jeg forbi en børnehave her hvor jeg bor, og nogle af børnene råbte "Hej Sandra" Jeg tænkte ikke over det og tænkte der gik én bag mig.. Da de igen råbte, vendte jeg mig om for at se om der gik én, og da jeg kigger på børnene, kom den igen "Hej Sandra, vi savner dig" Jeg sagde bare hej, det var nemmere end at stå og forklarer jeg ikke hedder Sandra osv..

Så jeg tænker det må være den samme Sandra, som jeg blev forvekslet med for 15 år siden.. Og at der må være noget om snakken haha

Godt du kunne se at jeg ikke er hende ved nærmere "eftersyn"

Heheh ville gerne ha' set klassens udtryk. Og hvor skægt at du stadig bliver forvekslet

Anmeld

7. december 2011

klmf

Er aldrig blvet forvekslet med en kendt, men folk der kendte min mor i hendes unge dage bliver HELT rundforvirrede når de møder mig, vi ligner åbenbart hinanden så meget at de ikke rigtig kan forstå det - og så har jeg åbenbart en 'tvilling' på en anden afdeling - der er i hvert fald nogle pårørende, der ikke kan forstå hvordan jeg kan være den søde sygeplejerske det ene sted og den suuuuuuuure sygeplejerske det andet sted

Anmeld

7. december 2011

merichs

lotchen skriver:

Er aldrig blvet forvekslet med en kendt, men folk der kendte min mor i hendes unge dage bliver HELT rundforvirrede når de møder mig, vi ligner åbenbart hinanden så meget at de ikke rigtig kan forstå det - og så har jeg åbenbart en 'tvilling' på en anden afdeling - der er i hvert fald nogle pårørende, der ikke kan forstå hvordan jeg kan være den søde sygeplejerske det ene sted og den suuuuuuuure sygeplejerske det andet sted

Tsk tsk , de må tænke "sikke da nogle humørsvingninger"

Anmeld

7. december 2011

klmf

merichs skriver:

Tsk tsk , de må tænke "sikke da nogle humørsvingninger"

Ja... eller... Nogle ser faktisk lidt halvbange ud, så det må være noget af en strigle der render rundt Ikke lige min stil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.