Den samme krop går igen og igen!! (H&M)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

DK

Ha ha ha.... jeg plejer at få den vilde lyst til slankekur når jeg modtager H&M katalogerne. Og så er det fordi at jeg vil ligne en plastik mannequin??

ØV... det var ellers så fedt at vide at det var muligt at komme til at se sådan ud

Jeg må indrømme jeg er ligeglad. Jeg er voksen og har selvtillid nok til kun at få lyst til kur og ikke blive helt deprimeret og få et forskruet selvbillede over en model i en reklame! Det er jo os som forbrugere der vælger hvem der er modeller! For tro mig, hvis en plus size model solgte mere tøj end en slank computer-model, så var det bestemt plus-size modellen de ville bruge. Det viser sig bare igen og igen at vi forbrugere helst køber den perfekte-pakke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Mumto3

Jeg er rystet, men glad for linket. Dét skal vises frem til mine børn, så de ser og oplever at det IKKE er virkelighed, længe før de overhovedet begynder at kigge på kroppe eller læse i blade...

Anmeld

8. december 2011

Diana...

Tulle28 skriver:

Skørt?! Men det kan jeg altså ikke hidse mig op over. Piger med flotte kroppe findes jo derude, og jeg synes der er noget motiverende ved at se flade maver og faste numser. Det vil jeg hellere se på end appelsinhud - så kan jeg jo bare kigge i spejlet:-)Det er bare mig:-)

Helt enig. 

Anmeld

8. december 2011

Line&Mike

Strawberry skriver:

Godt skrevet!

Har tit hørt fra andre personer hvis man henkastet siger at man egentlig godt kunne tænke sig en flødeskumskage, at så kommer bemærkningen "Ja du er da tynd i forvejen, så det skader da ikke med lidt sul på kroppen" . Øh tak evt. . Man siger da heller ikke til folk som har lidt ekstra på side benene, hvis de lige hurtigt spiser en mars, om de ikke skulle tage at spise nogen gulerødder i stedet . Sådan noget kan man holde for sig selv 

Ja præcis! Sådanne bemærkninger, hvad enten det omhandler undervægt eller overvægt, skal man holde for sig selv!

Det er jo sikkert et lige ømt punkt for begge parter!

Anmeld

8. december 2011

.....

Line&Mike skriver:

Ja præcis! Sådanne bemærkninger, hvad enten det omhandler undervægt eller overvægt, skal man holde for sig selv!

Det er jo sikkert et lige ømt punkt for begge parter!

Nemlig . Synes ikke at det er fair at man kan tillade sig at kommentere dem der er undervægtige mere end dem der er overvægtige, eller omvendt . Der er altid en grund til at man ser sådan ud som man gør, og ikke altid at man kan gøre så meget ved det

Anmeld

8. december 2011

Line&Mike

Strawberry skriver:

Nemlig . Synes ikke at det er fair at man kan tillade sig at kommentere dem der er undervægtige mere end dem der er overvægtige, eller omvendt . Der er altid en grund til at man ser sådan ud som man gør, og ikke altid at man kan gøre så meget ved det

Nej, eller måske er man faktisk tilfreds med sådan man ser ud, og så kommer der sådanne kommentarer som alligevel gør én ekstremt usikker.

Og de kommentarer kommer jo altid fordi andre folk ikke synes det er "normalt", sådan man ser ud .. Men hvad er normalt? hmm ..

Hvornår er man lige ikke-for-tynd og ikke-for-tyk?

Anmeld

8. december 2011

.....

Line&Mike skriver:

Nej, eller måske er man faktisk tilfreds med sådan man ser ud, og så kommer der sådanne kommentarer som alligevel gør én ekstremt usikker.

Og de kommentarer kommer jo altid fordi andre folk ikke synes det er "normalt", sådan man ser ud .. Men hvad er normalt? hmm ..

Hvornår er man lige ikke-for-tynd og ikke-for-tyk?

Ja nemlig. Alle mennesker er forskellige, så der vil altid være forskellige meninger om den perfekte krop

Jeg synes/ved godt at jeg er tynd, men gør næsten alt for at komme op i vægt, og hvert et kilo er en sejr . Jeg synes f.eks at Beyonce har en rigtig pæn krop, hvorimod andre sikkert synes at Paris Hilton har en pænere krop ...

Anmeld

8. december 2011

Georgia

Det kan ikke bringe mit pis i kog, havde selv lagt mærke til det. Så fair nok.
I øvrigt syntes jeg slet ikke så tynde mennesker er flotte.
Der skal være et par gode formede bryster, lidt på sidebenet og en røv der ikke er knogler

Anmeld

8. december 2011

Hasselnødden

Børn lærer først og fremmest af deres forældre eller nærmeste omsorgspersoner, så hvis mor f.eks. udtrykker lede og harme over sin krop - ja.. så er den første skabelon lagt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.