Den samme krop går igen og igen!! (H&M)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. december 2011

Mira0911

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Maja88

Mira0911 skriver:

Så lige dette link... 

http://lizlrand.com/alder/skuffet-over-hm.html

ej hvor snyd

Anmeld

6. december 2011

signe.

Mira0911 skriver:

Så lige dette link... 

http://lizlrand.com/alder/skuffet-over-hm.html

vildt! Har aldrig lagt mærke til det før...

Anmeld

6. december 2011

Mira0911

Maja88 skriver:

ej hvor snyd

Ja.. og når man kigger på billederne kan man sagtens se det er den samme krop hele vejen igennem, der bare ændre på farve og udseendende... 

Anmeld

6. december 2011

Mira0911

signe. skriver:

vildt! Har aldrig lagt mærke til det før...

Det har jeg heller ikke lagt mærke til før... 

Anmeld

6. december 2011

SD21

Hvor er det skuffende !! De kan da sagtens sælge deres tøj, selvom de bruger en rigtig kvindekrop ! Der er da ikke noget at sige til at der findes så mange kvinder med elendigt selvværd!

Anmeld

6. december 2011

jydeinden

jeg må give en af dem der kommenteret indlægget på siden ret. der findes ingen perfekt kvinde krop.. men jeg har altid syntes at det var lidt sjovt at hvis man vejede lidt over sin kurve så kan man få massere kommentare men hvis man vejer hvad man skal, eller måske endda for lidt så kommentere folk det yderst sjældent... hvorfor er det at vi kvinder ikke bare må veje det vi selv synes vi har det godt med, uden at få en kommentar i hovedet omkring dette.

Hvis idealet er at ligne en robot eller et computerfabrikeret menneske så vil jeg helt ærligt helst være fri.

men synes da det er en skam at H&M vitterligt mener at det kun er tøjet man skal ligge mærke til, for det kommer aldrig til at ske, både mænd og kvinder kigger på personen der udstiller tøjet også.

Anmeld

7. december 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

jeg må give en af dem der kommenteret indlægget på siden ret. der findes ingen perfekt kvinde krop.. men jeg har altid syntes at det var lidt sjovt at hvis man vejede lidt over sin kurve så kan man få massere kommentare men hvis man vejer hvad man skal, eller måske endda for lidt så kommentere folk det yderst sjældent... hvorfor er det at vi kvinder ikke bare må veje det vi selv synes vi har det godt med, uden at få en kommentar i hovedet omkring dette.

Hvis idealet er at ligne en robot eller et computerfabrikeret menneske så vil jeg helt ærligt helst være fri.

men synes da det er en skam at H&M vitterligt mener at det kun er tøjet man skal ligge mærke til, for det kommer aldrig til at ske, både mænd og kvinder kigger på personen der udstiller tøjet også.

Lige præcis... 

Jeg kigger også på personen der har tøjet på i reklamerne fra H&M.... 

Anmeld

7. december 2011

Mira0911

SD21 skriver:

Hvor er det skuffende !! De kan da sagtens sælge deres tøj, selvom de bruger en rigtig kvindekrop ! Der er da ikke noget at sige til at der findes så mange kvinder med elendigt selvværd!

Meget... 

Anmeld

7. december 2011

SD21

jydeinden skriver:

Jeg vil lige indskyde, at jeg vejer for lidt og der får man også mange kommentarer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.