Den samme krop går igen og igen!! (H&M)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

B&J

ej hvor dumt... for vi alle har jo forskellige kroppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Benjamins'mor

Det havde jeg godtnok heller aldrig lagt mærke til før, men ja, man kan da tydeligt se det når man kigger ordentligt efter. Snyd.

Men giver hende ret, synes det er forkert de ikke kan bruge forskellige modeller med forskel vægt og udseende, altså så man kan se hvis man evt er overvægtig om tøjet så også sidder pænt på en overvægtig osv.

Anmeld

8. december 2011

Ansemusen

jydeinden skriver:

det med at have svært ved at acceptere ens vægt eller bmi kan jo også hænge sammen med at de fleste mennesker har en eller anden ide om hvordan ens kurve bør se ud.. idag kan man som menneske knap gå til læge uden at få en kommentar om at man bør tabe sig, og det er sundest og bedst osv osv..

Det kan det helt sikkert! Men for mit vedkommende er det helt sikkert medierne der har haft den største indflydelse på det!

Anmeld

8. december 2011

Muffin_girl

Mira0911 skriver:

Så lige dette link... 

http://lizlrand.com/alder/skuffet-over-hm.html

Crazzyyyy... !! Har jeg aldrig lagt mærke til

Anmeld

8. december 2011

Rødhætte

Havde aldrig opdaget det hvis jeg ikke havde læst dette link  Og ja det er da mega snyd!! Men det gør da os andre lidt mere "normale"

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Det er da meget morsomt

Anmeld

8. december 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Så lige dette link... 

http://lizlrand.com/alder/skuffet-over-hm.html

det kan vel ikke komme helt bag på folk? man ser jo altid de samme tynde kvinder stå model når man ser et billede af dem i H&M

Anmeld

8. december 2011

Diana...

Tulle28 skriver:

Skørt?! Men det kan jeg altså ikke hidse mig op over. Piger med flotte kroppe findes jo derude, og jeg synes der er noget motiverende ved at se flade maver og faste numser. Det vil jeg hellere se på end appelsinhud - så kan jeg jo bare kigge i spejlet:-)Det er bare mig:-)

Helt enig! 

Anmeld

8. december 2011

Diana...

Tulle28 skriver:

Skørt?! Men det kan jeg altså ikke hidse mig op over. Piger med flotte kroppe findes jo derude, og jeg synes der er noget motiverende ved at se flade maver og faste numser. Det vil jeg hellere se på end appelsinhud - så kan jeg jo bare kigge i spejlet:-)Det er bare mig:-)

Helt enig! 

Anmeld

8. december 2011

.....

Line&Mike skriver:

Helt enig!

Synes nogle gange det virker som om det er mere lovligt at sige: "Du er godt nok tynd, du trænger til noget fløde og kage" end at kommentere én der er overvægtig, selvom man bliver lige ked af det, hvad enten man er det ene eller det andet!

Godt skrevet!

Har tit hørt fra andre personer hvis man henkastet siger at man egentlig godt kunne tænke sig en flødeskumskage, at så kommer bemærkningen "Ja du er da tynd i forvejen, så det skader da ikke med lidt sul på kroppen" . Øh tak evt. . Man siger da heller ikke til folk som har lidt ekstra på side benene, hvis de lige hurtigt spiser en mars, om de ikke skulle tage at spise nogen gulerødder i stedet . Sådan noget kan man holde for sig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.