Må han få øl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Bshizzle

Kan se din dreng er over 1 år.. Men min dreng fik da en tår nisseøl da han var 1 år og nogle dage gammel
.. at han spyttede det hele ud igen var hans egen sag..

Idag ELSKER han at smage Maltøl ( som jeg drak da jeg ammede med den store og kunne saaagtens drikke en del af dem, da de er søde og smager bedre end de nisseøl.. )

Men jeg kan sige så meget at min store dreng smagte på EN DRÅBE champagne da han var 29 dage gammel
Dog var det ikke mig der gav ham det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

MorDk

Jeg var helt VILD med det som lille...

Min første tanke er børn = INGEN alkohol....

Men vores søn har altså også smagt lidt Nisseøl  Det er så lidt og det er jo ikke noget man drikker hele tiden... så min holdning ændrede sig... her da vi røg ind i december...

Anmeld

6. december 2011

MortilCilas

Jeg har hørt, at hvis man ikke har så meget mælk i brysterne når barnet er født, skal man drikke en nisseøl

Anmeld

6. december 2011

Sabsy

MortilCilas skriver:

Jeg har hørt, at hvis man ikke har så meget mælk i brysterne når barnet er født, skal man drikke en nisseøl

Kan det give fylde efter man har ammet??
Fordi så skal jeg tilbage og have en kasse!!! Hehe

Ved godt hvad du mener - jeg tror han kan få lov til at smage lidt

Anmeld

6. december 2011

MortilCilas

Bubbes skriver:

Kan det give fylde efter man har ammet??
Fordi så skal jeg tilbage og have en kasse!!! Hehe

Ved godt hvad du mener - jeg tror han kan få lov til at smage lidt

Haha, så ville jeg også drikke en del, hvis de gav fylde

Men tror ikke det skader

Anmeld

7. december 2011

Brams

Personligt ville jeg aldrig tilbyde min datter det

Anmeld

7. december 2011

kirsti

der er over 1,2% alkohol i de fleste nisseøl.

Anmeld

7. december 2011

Carina1977

Jeg ville ikke selv give mit barn øl....ikke engang min dreng på 11 år har smagt det endnu......men jeg farer ikke op over at andre forældre giver deres barn en lille smagsprøve, så bare lad ham smage  

Anmeld

7. december 2011

Sildefisk

Brams skriver:

Personligt ville jeg aldrig tilbyde min datter det

heller ikke mig, gælder også sodavand herhjemme, men sådan er vi jo forskellige

Anmeld

7. december 2011

Kløver

Bubbes skriver:

SSePerPersonePersoPersojPersojgPersojggPersojgPersojPersoPersonePerHOOOOOOOLD, STOOOOOOP - STAAAAANDS!
Inden nogle himler op og snakker anbringelse af en barn så snakker vi små mængder!..

Vi skal have risengrød til aften, og vi drikker en nissemands øl til - må Benjamin få lidt af det??.. :s

Øl og nisseøl Er slet ikke det samme, ville aldrig som gravid, ammende drikke øl eller give min søn det. MEn jeg drak en nisseøl hver dag, for at sætte gang i amningen, og der er næsten ikke alkohol i så tror sagtens du kan give ham hvad der svarer til ca 1 dl hvidtøl uden der sker noget ved det. Spændende om Han kan lide det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.