Må han få øl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

Sabsy

-Sigrid- skriver:

Jeg tror ikke det skader ham, tror mere det er en principsag for en forældre om alkohol til børn er ok... 

Du lyder som om du har lyst til at give ham det, så mon ikke han får et glas øl?

Jeg dømmer dig i hvert fald ikke for det 

Tak Sigrid

Du er sku en nissemand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Sabsy

Rikke&Liam skriver:

Tror ikke der sker det store ved en smule nisseøl. Det er slet ikke sikkert barnet kan lide det

Jeg kommer altid rigtig øl i Liams øllebrød, og det er han da ikke død af.

Sover de ikke bedre?? Griner

Anmeld

6. december 2011

TaAsJu

Bubbes skriver:

Det var nemlig det med procenterne jeg tænkte, men er der ikke kun 0,5% eller sådan noget?..

Jeg ved det faktisk ikke.. Vi får dem ikke her hjemme da manden er den eneste der kan lide risengrød men jo mener det.. Så giv ham et lille glas.. Det ville jeg ikke kunne se noget i vejen for...

Anmeld

6. december 2011

IngenKoPåIsen

SKÅL for dælan!
Herhjemme måtte Malina også gerne få nisseøl, når vi spiser risengrød.. Men hun gider sku ikke.. Håber det fortsætter når hun er 15

Så slurp i bare de gyldne dråber i jer- alle sammen!  

Anmeld

6. december 2011

-Sigrid-

Bubbes skriver:

Tak Sigrid

Du er sku en nissemand

Haha det vil jeg tage som en kompliment 

Anmeld

6. december 2011

Toshiba

Bubbes skriver:

HOOOOOOOLD, STOOOOOOP - STAAAAANDS!
Inden nogle himler op og snakker anbringelse af en barn så snakker vi små mængder!..

Vi skal have risengrød til aften, og vi drikker en nissemands øl til - må Benjamin få lidt af det??.. :s

bland det med rød sodavand - SMAGER fantastisk og ungerne ELSKER det

Anmeld

6. december 2011

gonefishing

Bubbes skriver:

Inden nogle himler op og snakker anbringelse af en barn så snakker vi små mængder!..

Vi skal have risengrød til aften, og vi drikker en nissemands øl til - må Benjamin få lidt af det??.. :s

haha min mor bliver ved med : "ahhh men så skal hun vel smage nisseøl til jul". tror det er ok. tror det skete TIT da vi eller vores forældre var børn, (hvis der var råd til det).

Men ellers lyt til dit hjerte

Anmeld

6. december 2011

Sabsy

Toshiba skriver:

bland det med rød sodavand - SMAGER fantastisk og ungerne ELSKER det

Har været i byen i weekenden og fik brandbil = RØD SODAVAMD!.. Hahaha fik lige denne føelse..

Anmeld

6. december 2011

Toshiba

Bubbes skriver:

Har været i byen i weekenden og fik brandbil = RØD SODAVAMD!.. Hahaha fik lige denne føelse..

*GGGGGGGGGGG* hehe men det smager sku godt.... så er det heller ikke så "stærkt" for dem

Anmeld

6. december 2011

SussieThyssen

Bubbes skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel din trold er, men er barnet over et år, så kan han da godt få det, selvom jeg synes det er noget pjat at give småbørn øl..ja at give børn øl i det hele taget.

Jeg kan huske at jeg fik det som lille, godt rørt op med sukker, og jeg kunne godt lide det (jeg fatter det ikke i dag) nå men faktisk vil trolden have meget bedre af maltøl, som iøvrigt er sundt for småbørn og gravide

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.