Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Hvor gammel er han?
Jeg er gravid i 23 uge og jeg har da fået 2 nisseøl inden for de sidste 2 uger, og aldrig har de da smagt så godt... Alt med måde, hvis han er en 2-3 år tror jeg ikke det skader med et lille glas fra kongens bryghus...
Hygge
er jo hvad din egen mening er...
ville nok lade ham smage.. vi fik det jo selv som børn så
men der er nok mange delte meninger og holdninger omkring det emne
Ja selvfølgelig må han da smage
Mor til 2, snart 3 skriver: Det fik jeg da jeg var barn kan jeg huske men der er vist nok alcohol i dem, men er langt fra helt sikker. Men en lille smule ville jeg ikke himle med øjnen om.
Det fik jeg da jeg var barn kan jeg huske men der er vist nok alcohol i dem, men er langt fra helt sikker. Men en lille smule ville jeg ikke himle med øjnen om.
Jeg tror ikke det skader ham, tror mere det er en principsag for en forældre om alkohol til børn er ok...
Du lyder som om du har lyst til at give ham det, så mon ikke han får et glas øl?
Jeg dømmer dig i hvert fald ikke for det
dola skriver: Hej Hvor gammel er han? Jeg er gravid i 23 uge og jeg har da fået 2 nisseøl inden for de sidste 2 uger, og aldrig har de da smagt så godt... Alt med måde, hvis han er en 2-3 år tror jeg ikke det skader med et lille glas fra kongens bryghus... Hygge
Tror ikke der sker det store ved en smule nisseøl. Det er slet ikke sikkert barnet kan lide det
Jeg kommer altid rigtig øl i Liams øllebrød, og det er han da ikke død af.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128