Frøken J. skriver:
Hm ja, der ser vi nok forskelligt på tingene. Hehe
Jeg tænker, at når de er helt små, er det vigtigt at opfylde det tryghedsbehov, som de eventuelt må have, og kan vokse fra. Rose var også ekstremt tryghedssøgende i starten og ville være på arm, og jeg ville ikke have tvunget hende til ikke at få det opfyldt.. Men hun er så vokset fra det
Self. hvis man har et andet barn, må man så finde lidt alternative metoder. Evt. slyngen som du selv har..
Men jo, de må da som sagt gerne klynke lidt. Jeg mener bare, at hvis de direkte skriger og græder, så er det jo deres måde at sige på, at noget er i vejen, og så synes jeg ikke man bare skal lade dem ligge. Ikke i den alder
Jeg tror ikke vi ser så forskelligt på det
Selvfølgelig skal hun da have al den tryghed hun har brug for 
Ja, netop, når de skriger eller græder har de et behov, som ikke er opfyldt. Og når de er så små så handler det kun om at opfylde deres behov. Jeg har bare set hendes klynken som et tegn på, at nu skulle jeg tage hende op. Og det var altså ikke rigtigt for hende. For hun var dødtræt, og havde bare lidt svært ved at falde i søvn (kunne jeg så se i dag, da jeg ikke tog hende op, men ladge en hånd ned til hende, gav sutten og nussede hende)
Hun skal nok sige til, når jeg skal tage hende op 
Men nej, jeg lader hende hverken skrige eller græde. Der tager jeg hende op, og som regel så putter jeg hende i slyngen
Den er hun rigtig glad for - og det er jeg også 
Fik du egentlig fat på en slynge, eller er behovet der ikke længere?