Vedr. hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

l.kjoeller

TR skriver:

oki mange tak for hjælpen ..

selv tak og held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

TR

l.kjoeller skriver:

selv tak og held og lykke med det

Taaaak

Anmeld

5. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
TR skriver:

oki det ser jo bare voldsomt ud .. Er det ejerskift eller der hvor huset er forsikriget (staves) vi skal ringe til ? .

Hvordan fik i jeres væk ?

Ja, vi ringede til vores forsikringsselskab som sendte en mand ud og kiggede på det.

Vi havde noget på vores væg som jeg vaskede væk med rodalon. Så indkapslede jeg det med noget jeg kunne sprøjte på - kan ikke huske, hvad det hedder. Men mener jeg købte det hos en farvehandler.

Anmeld

5. december 2011

delimus

Lyder som om jeres hus er alt for tæt!

Der skal være en naturlig cirkulation og hvis den ikke er der, må man sørge for selv at skabe den. Det sker ikke på én dag, men vil også mene udluftning udluftning udluftning.... 

Held og lykke 

Anmeld

5. december 2011

TR

MoarHvidovre skriver:

Ja, vi ringede til vores forsikringsselskab som sendte en mand ud og kiggede på det.

Vi havde noget på vores væg som jeg vaskede væk med rodalon. Så indkapslede jeg det med noget jeg kunne sprøjte på - kan ikke huske, hvad det hedder. Men mener jeg købte det hos en farvehandler.

Oki, jeg har haft ringet til forsikringen ..
De sagde det var skimmelsvamp (staves) og vi sku gør præcis som i dejlige kvinder sir herinde ..

Så det må vi jo prøve om det hjælper

Anmeld

5. december 2011

TR

Så alle sammen

Nu har jeg haft fat i forsikringen og de sagde det samme som alle jer dejlig kvinder herinde Så det prøver vi .

1000 tak for jeres hjælp og svar  Dejlig der altid er hjælp at hente herinde.

Anmeld

5. december 2011

TR

delimus skriver:

Lyder som om jeres hus er alt for tæt!

Der skal være en naturlig cirkulation og hvis den ikke er der, må man sørge for selv at skabe den. Det sker ikke på én dag, men vil også mene udluftning udluftning udluftning.... 

Held og lykke 

Jeg synes bare vi lufter meget ud , dog ikk ligeså meget som om sommeren ..

Anmeld

5. december 2011

delimus

TR skriver:

Jeg synes bare vi lufter meget ud , dog ikk ligeså meget som om sommeren ..

Nej og om vinteren er det endnu mere vigtig :-) Du skal tænke på, at om sommeren er temperaturen næsten ens på både inder- og ydersiden af glasset, men om vinteren er der en væsentlig forskel og så er det kondensen kommer :-) 
Der er ikke andet at gøre, end at tørre karmene af og lufte godt ud :-)
Overvej at få sat nogle trækkanaler op måske, hvis det er et stort problem :-)  

Anmeld

5. december 2011

TR

delimus skriver:

Nej og om vinteren er det endnu mere vigtig :-) Du skal tænke på, at om sommeren er temperaturen næsten ens på både inder- og ydersiden af glasset, men om vinteren er der en væsentlig forskel og så er det kondensen kommer :-) 
Der er ikke andet at gøre, end at tørre karmene af og lufte godt ud :-)
Overvej at få sat nogle trækkanaler op måske, hvis det er et stort problem :-)  

Ja det er en mulighed, for vi har problemerne i alle vinduer og terrassedøren .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.