Vedr. hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

TR

l.kjoeller skriver:

det hele afhænger af forsikringen. Der må ikke stå noget om det i tilstandsrapporten. men det værste er at nogle ejerskifte forsikringer har en selvrisiko på 25000 ca ..... held og lykke med det. håber ikke det er fugt

Der står ikk noget om det i tilstandsreporten ,
du ved tilfældigvis ikk hvem man skal kontakte, for at finde ud af hva det præcis er ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

SS82

TR skriver:

I den lejlighed jeg boede i før, havde jeg det os ( ved ikk om det er det samme, men det ligner det)

Ved du noget om hvem man skal kontakt ?

Hmmm nej ikke rigtig. Jeg tror jeg ville prøve at ringe til mit forsikringsselskab. Ved ikke om de kan sende en ud der kan tá en prøve af det. Og ellers kan defnok guide dig videre.

Anmeld

5. december 2011

SS82

Ellers prøv at kontakte dem her.

http://danskfugtteknik.dk/index.php/ydelser/skimmelsvamp?gclid=CKSwt_ey6qwCFWlYmAodjWkjMw

Anmeld

5. december 2011

l.kjoeller

TR skriver:

Der står ikk noget om det i tilstandsreporten ,
du ved tilfældigvis ikk hvem man skal kontakte, for at finde ud af hva det præcis er ? ..

Ville ringe til forsikringsselskabet og spørge. de kan fortælle jer hvordan i står juridisk og skal forholde jer. sikkert også hvem der kan måle fugt

Anmeld

5. december 2011

Jibbe

Du skriver at I ikke lufter ud om morgenen. Det må gøres ellers hjælper det ikke. Og ring til ejerskifteforsikringen. Det gjorde vi da vi renoverede og fandt gamle fugtpletter. Der var ingenting men de kom ud og tjekkede det.
Er der ikke sådan nogle udluftningskinner i vinduet i kunne have stående åbent?

Anmeld

5. december 2011

TR

l.kjoeller skriver:

Ville ringe til forsikringsselskabet og spørge. de kan fortælle jer hvordan i står juridisk og skal forholde jer. sikkert også hvem der kan måle fugt

oki mange tak for hjælpen ..

Anmeld

5. december 2011

TR

Slott skriver:

Hmmm nej ikke rigtig. Jeg tror jeg ville prøve at ringe til mit forsikringsselskab. Ved ikke om de kan sende en ud der kan tá en prøve af det. Og ellers kan defnok guide dig videre.

OKi taaak ..

Anmeld

5. december 2011

TR

Jibbe skriver:

Du skriver at I ikke lufter ud om morgenen. Det må gøres ellers hjælper det ikke. Og ring til ejerskifteforsikringen. Det gjorde vi da vi renoverede og fandt gamle fugtpletter. Der var ingenting men de kom ud og tjekkede det.
Er der ikke sådan nogle udluftningskinner i vinduet i kunne have stående åbent?

Det kun nogle gange jeg gør det om morgen, men nu gør jeg det om morgen ..

Anmeld

5. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi fik skiftet vinduer i vores hus for 4 år siden og vi må tørre vand af fra vinduerne hver morgen. Det er fordi, at huset er så tæt - det er kun godt. Sørg for, at lufte ud 3 x 10 min om dagen.

Vi havde mistanke om svamp i en af vores værelse og vi ringede til vores forsikringsselskab som sendte en mand ud og han konstaterede, at det ikke var det. Det kostede os ikke noget.

Anmeld

5. december 2011

TR

MoarHvidovre skriver:

Vi fik skiftet vinduer i vores hus for 4 år siden og vi må tørre vand af fra vinduerne hver morgen. Det er fordi, at huset er så tæt - det er kun godt. Sørg for, at lufte ud 3 x 10 min om dagen.

Vi havde mistanke om svamp i en af vores værelse og vi ringede til vores forsikringsselskab som sendte en mand ud og han konstaterede, at det ikke var det. Det kostede os ikke noget.

oki det ser jo bare voldsomt ud .. Er det ejerskift eller der hvor huset er forsikriget (staves) vi skal ringe til ? .

Hvordan fik i jeres væk ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.