Vedr. hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

TR

Louise mortil4 skriver:

hvis du starter med at vaske det rigtig godt i noget rodalon (staves)  også sørger for at der bliver luftet godt og grundigt ud flere gange hver dag så vil jeg tro du kan få det væk.

OKi,  det må jeg prøve er godt træt af at det sidder der .. ved bare ikk lige hva det er for noget, jeg skal vaske det i ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Louise mortil4

TR skriver:

HAr lige et par billeder , så du lige kan se det . og det er kun fra stuen og soveværelset.

Ovenpå er det værre.

det der er helt sikkert fordi vinduerne er for fugtige, tror bestemt ikke i får noget ud af at gå til forsikringen med det da det er jeres egen skyld, der skal masse af knofedt til og noget rodalon til men fuerne vil altid ha misfarvning der hvor der har været. Nu når det er der skal i være endnu mere grundige med udluftning og aftørring af vinduer for at holde det væk.

Anmeld

4. december 2011

Louise mortil4

TR skriver:

OKi,  det må jeg prøve er godt træt af at det sidder der .. ved bare ikk lige hva det er for noget, jeg skal vaske det i ..

rodalon hedder det, det tager sådan noget skidt, men det kan sagtens komme igen.

Anmeld

4. december 2011

TR

Slott skriver:

det kan sagtens sprede sig. Det kan også sidde på væggene eller loftet

Det ser sådan herud :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2011

TR

Louise mortil4 skriver:

rodalon hedder det, det tager sådan noget skidt, men det kan sagtens komme igen.

Øv Øv hvor er det bare for træs .. Men får det købt i morgen, og så er det bare igang .

Anmeld

4. december 2011

Hasselnødden

TR skriver:

HAr lige et par billeder , så du lige kan se det . og det er kun fra stuen og soveværelset.

Ovenpå er det værre.

Cillibang - mod mug og svamp kan anbefales og så krydret med de andre råd om udluftning. Vi selv bor i et meget gammelt hus og oplever det samme, vi har udluftning på alle værelser (dog ikke ventilatorer) og har stadigvæk samme dilemma. Og nej, vores hus er bestemt IKKE tæt.  Vi bor til leje!  Og har haft LLO på sagen/erne.

Anmeld

4. december 2011

SS82

TR skriver:

Det ser sådan herud :

Jeg havde kontaktet nogle der havde forstand på sådanne ting. De kan også hjælpe en videre. Men jeg er også sindsyg hys med sådanne noget da jeg en gang boede et sted hvor der var skimmelsvamp bag skabene og det gik på mine luftveje og vi opdagede det først da vi flyttede og fjernede De skabe. Og hvis det i har oven på er værre end det på billederne ville jeg da få tjekket det ikke er noget alvorligt.

Anmeld

4. december 2011

l.kjoeller

TR skriver:

Heeeii piver

Kæresten og jeg købt hus i juli månede 2011. Rigitg fint osv.

Men nu er jeg bange for at vi har fugt i alle vores vinduer og inde i soveværelset er det os på vej op ad karmen lige ved vinduet .  

Hvordan finder vi ud af om det er fugt? og vi har tegnet en ejerskiftforsikring, hvordan får man det kørt derover og kan man overhovedet det ?? ..

Er helt chokket over at det muligvis kan være det ... det værst i soveværelset .

Håber der er nogle derude der kan hjælpe mig/os .

det hele afhænger af forsikringen. Der må ikke stå noget om det i tilstandsrapporten. men det værste er at nogle ejerskifte forsikringer har en selvrisiko på 25000 ca ..... held og lykke med det. håber ikke det er fugt

Anmeld

5. december 2011

TR

Hasselnødden skriver:

Cillibang - mod mug og svamp kan anbefales og så krydret med de andre råd om udluftning. Vi selv bor i et meget gammelt hus og oplever det samme, vi har udluftning på alle værelser (dog ikke ventilatorer) og har stadigvæk samme dilemma. Og nej, vores hus er bestemt IKKE tæt.  Vi bor til leje!  Og har haft LLO på sagen/erne.

OKay , lyder ikk godt ;( vores er tæt, der er kommet nye vinduer i for nogle år siden

Anmeld

5. december 2011

TR

Slott skriver:

Jeg havde kontaktet nogle der havde forstand på sådanne ting. De kan også hjælpe en videre. Men jeg er også sindsyg hys med sådanne noget da jeg en gang boede et sted hvor der var skimmelsvamp bag skabene og det gik på mine luftveje og vi opdagede det først da vi flyttede og fjernede De skabe. Og hvis det i har oven på er værre end det på billederne ville jeg da få tjekket det ikke er noget alvorligt.

I den lejlighed jeg boede i før, havde jeg det os ( ved ikk om det er det samme, men det ligner det)

Ved du noget om hvem man skal kontakt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.