Anton er syg med MØB & asmatisk bronkitis :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

K&S

Henri84 skriver:

God bedring med ham
Dræn er guld værd, begge mine har det, den yngste bøvler dog fortsat meget med kronisk møb..
Håber ørelægen vil hjælpe på fredag for det lyder da til det er dræn der skal til når han har haft så mange møb'er i rap

Tusind tak  han har haft det bedre i dag, men tager sig stadig til ørerne ind imellem, især når han skal ligge ned, men håber det bliver bedre indenfor få dage

Og jeg håber virkelig også, ørelægen vil gøre noget, for det er så synd, han skal have ondt så tit  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Henri84

K&S skriver:

Tusind tak  han har haft det bedre i dag, men tager sig stadig til ørerne ind imellem, især når han skal ligge ned, men håber det bliver bedre indenfor få dage

Og jeg håber virkelig også, ørelægen vil gøre noget, for det er så synd, han skal have ondt så tit  

Ellers må i give panodil til natten
Og ja det er bare mega synd for dem når de har ondt i ørerne
Vi kender desværre også alt til det, med min søn gik vi 4 mdr. før han fik dræn fordi egen læge blev ved med at sige det ikke havde en betydning at han havde væske i ørerne, men da vi så endelig kom til ørelæge var der slet ingen tvivl, og det skulle bare have været gjort meget meget før! Vi var jo så heldigvis kloge af skade her ved nr. 2, så hun fik dem i lige så snart hun vejede nok til at komme i narkosen

Anmeld

4. december 2011

K&S

Henri84 skriver:

Ellers må i give panodil til natten
Og ja det er bare mega synd for dem når de har ondt i ørerne
Vi kender desværre også alt til det, med min søn gik vi 4 mdr. før han fik dræn fordi egen læge blev ved med at sige det ikke havde en betydning at han havde væske i ørerne, men da vi så endelig kom til ørelæge var der slet ingen tvivl, og det skulle bare have været gjort meget meget før! Vi var jo så heldigvis kloge af skade her ved nr. 2, så hun fik dem i lige så snart hun vejede nok til at komme i narkosen

Han har fået panodil hver 6. time i løbet af dagen inkl. til natten - jeg er selv ørebarn (nu som voksen), så ved hvor slem smerten er

Antons ene trommehinde sprang sidst han havde MØB og da vi efterfølgende var til tjek, var der væske på det ene øre + undertryk på det andet, men egen læge gav os bare en ny tid til tjek - så jeg er glad for, at jeg ringede til en ørelæge i sidste uge og fik en tid til på fredag, for det er bestemt ikke holdbart, hvis han skal have ondt i ørerne så tit

Anmeld

4. december 2011

Henri84

K&S skriver:

Han har fået panodil hver 6. time i løbet af dagen inkl. til natten - jeg er selv ørebarn (nu som voksen), så ved hvor slem smerten er

Antons ene trommehinde sprang sidst han havde MØB og da vi efterfølgende var til tjek, var der væske på det ene øre + undertryk på det andet, men egen læge gav os bare en ny tid til tjek - så jeg er glad for, at jeg ringede til en ørelæge i sidste uge og fik en tid til på fredag, for det er bestemt ikke holdbart, hvis han skal have ondt i ørerne så tit

Nej, det gør nemlig rigtig ondt.. Min søn stoppede fuldstændig med at stoppe med at spise når han havde ondt, og tabte sig næsten 2 kg den ene gang (han var 6-7 mdr så det er jo vildt meget i den alder), men vores læge blev ved med at sige det ikke kunne være ørerne selvom alt i mig 'skreg' at det var det. Men jeg var 1. gangs mor og lyttede jo selvfølgelig til lægen
Vi har SKIFTET siden! Hvor ville jeg dog ønske jeg havde fulgt min intuition dengang!
Da drænene kom i blev han bare en helt anden dreng på mange områder

Anmeld

4. december 2011

K&S

Henri84 skriver:

Nej, det gør nemlig rigtig ondt.. Min søn stoppede fuldstændig med at stoppe med at spise når han havde ondt, og tabte sig næsten 2 kg den ene gang (han var 6-7 mdr så det er jo vildt meget i den alder), men vores læge blev ved med at sige det ikke kunne være ørerne selvom alt i mig 'skreg' at det var det. Men jeg var 1. gangs mor og lyttede jo selvfølgelig til lægen
Vi har SKIFTET siden! Hvor ville jeg dog ønske jeg havde fulgt min intuition dengang!
Da drænene kom i blev han bare en helt anden dreng på mange områder

Anton har stort set heller ikke ville spise noget i dag, så jeg har serveret saft, yoghurt og tørrede æblekugler, da det er det eneste, han har ville have

Han plejer ellers altid er være ALT-spisende

Anmeld

5. december 2011

2721

K&S skriver:

Moren elsker det, for han er normalt ikke til putteri særlig længe ad gangen - bare synd han skal være skidt

Men han har haft det bedre i dag - han tager sig dog stadig til ørerne, når han skal ligge ned

Årh det kender jeg godt indtil Charlie var 15 mdr puttede han heller aldrig medmindre han var syg. Men nu kravler han slet op på skødet og jeg ELSKER det
Men det gør det bare lidt nemmer at være oppe den hele/halv nat med sygt barn når de virkelig bare viser en at man er elsket

Dejligt der er lidt bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.