Anton er syg med MØB & asmatisk bronkitis :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Jeg opdagede heller ikke at Runa havde MØB. Vi var til et alm rutinetjek da ørelægen sagde hun havde MØB OG sku have dræn... Der følte jeg mig ikke just som årets mor

Og så er det, at jeg igen kommer til at tænke på alle de læger, der ikke vil se børnene, hvis ikke de har minimun 38,5 i feber...!

Jeg følte mig heller ikke lige som den bedste mor, da jeg opdagede, at Antons øre løb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Anton efterligner tit, hvad vi siger, men man kan godt mærke på ham, at han ikke kan høre alle bogstaver (hmm, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare?)

Hvad er grunden til at ørene løber?

At hun sikkert stadig har en infektion Derfor ender der nok med pencillin igen. Ja Runa gentager også alt hvad der blir sagt og hun forstår hvad vi siger men tror ikke hun hører ordene "korrekt"...hvis du forstår.

Anmeld

3. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

At hun sikkert stadig har en infektion Derfor ender der nok med pencillin igen. Ja Runa gentager også alt hvad der blir sagt og hun forstår hvad vi siger men tror ikke hun hører ordene "korrekt"...hvis du forstår.

Lige præcis sådan jeg oplever Anton  så jeg forstår...!

Hvor længe må øret løbe? For det er da vildt, hvis der bare bliver ved at være betændelse  

for jer....!

Anmeld

3. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Lige præcis sådan jeg oplever Anton  så jeg forstår...!

Hvor længe må øret løbe? For det er da vildt, hvis der bare bliver ved at være betændelse  

for jer....!

Hun fik dræn den 23. nov. Og jeg synes egentlig ikke det løber mere men hvad ved jeg?! Håber bare snart det blir normalt så hun ikke siger "da" til alt

Anmeld

3. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Hun fik dræn den 23. nov. Og jeg synes egentlig ikke det løber mere men hvad ved jeg?! Håber bare snart det blir normalt så hun ikke siger "da" til alt

Da da da da da da da da er også meget brugt herhjemme, mens pegefingeren ryger rundt i hele rummet

God bedring med Runa - håber hun får glæde af drænet, når betændelsen er væk for denne gang

Anmeld

3. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Da da da da da da da da er også meget brugt herhjemme, mens pegefingeren ryger rundt i hele rummet

God bedring med Runa - håber hun får glæde af drænet, når betændelsen er væk for denne gang

Hahahaha præcis Mange tak og i lige måde. Knus

Anmeld

3. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Hahahaha præcis Mange tak og i lige måde. Knus

Tak tak

Anmeld

4. december 2011

2721

K&S skriver:

Tusind tak  han har lige været vågen i 1½ times tid, hvor han har siddet og hygget hos os i sofaen - Søren har lige puttet ham ind i seng igen

Det lyder hyggeligt
Håber han har det lidt bedre i dag

Anmeld

4. december 2011

K&S

Puslingen skriver:

Det lyder hyggeligt
Håber han har det lidt bedre i dag

Moren elsker det, for han er normalt ikke til putteri særlig længe ad gangen - bare synd han skal være skidt

Men han har haft det bedre i dag - han tager sig dog stadig til ørerne, når han skal ligge ned

Anmeld

4. december 2011

Henri84

God bedring med ham
Dræn er guld værd, begge mine har det, den yngste bøvler dog fortsat meget med kronisk møb..
Håber ørelægen vil hjælpe på fredag for det lyder da til det er dræn der skal til når han har haft så mange møb'er i rap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.