Anton er syg med MØB & asmatisk bronkitis :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

K&S

Puslingen skriver:

Øv, det lyder godt nok ikke sjovt
God bedring til Anton

Tusind tak  han har lige været vågen i 1½ times tid, hvor han har siddet og hygget hos os i sofaen - Søren har lige puttet ham ind i seng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

K&S

Dansker I Holland skriver:

Åhhh nej dog Jeg håber snart han får det bedre og bliver rask og ikke pjevset igen  

Taaaak, det håber jeg også...! Vi har heldigvis en tid hos en ørelæge på fredag, så jeg håber, de kan gøre noget, for det er 3. gang, han har MØB indenfor få måneder og hans trommehinde sprang sidst og ved tjek efterfølgende var der stadig væske på det ene øre og undertryk i det andet øre

Anmeld

3. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Stakkels jer Runa har også AB pg får spacer/maske og har lige haft MØB som hun fik pencillin for. Fik dræn for er par uger siden men ørene løbet stadig så hun får øredråber og hjælper det ikke skal hun på pencillin igen ØV!! Det er bare ikke sjovt når de har ondt

Har det haft indflydelse på Runas tale, at hun har været plaget af problemer med ørerne?

Anton er 16 måneder nu og siger ikke mange rigtige ord endnu, men ved ikke om jeg skal bekymre mig

Anmeld

3. december 2011

serinasmor

K&S skriver:

Jeg er nu ikke urolig for masken, jeg synes bare, det er synd, han skal igennem det samtidig med MØB hele tiden  og det vigtigste er jo bare, at han bliver frisk igen...!

kan jeg godt forstå .. vi har været der ... det er slet ikke sjovt

Anmeld

3. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Vi har heldigvis en tid hos en ørelæge på fredag, så håber de vil gøre noget, for det er 3. gang MØB inden for få måneder og hans ene trommehinde sprang sidst og da vi var til tjek hos egen læge efterfølgende, var der fortsat var væske på det ene øre og undertryk i det andet  Og jeg synes bare, det er synd han skal have ondt så tit...!

Jeg får selv ondt i ørerne, så snart jeg er det mindste forkølet og det er simpelthen den værste smerte, man kan udsættes for

Årh, hvor er det hårdt - jeg kan kun forestille mig, hvor svært det kan være for dig som enlig arbejdende mor at få det til at hænge sammen - vi er jo trods alt 2 og jeg er sygemeldt lige pt., så har ikke problemer med pasning under sygdom!

Håber snart Runa får det bedre

Tak Er så træt af sygdom!!! Runas trommehinder er ikke sprunget...av hvor har det gjort ondt på Anton Lad os håbe det snart vender for begge børn

Anmeld

3. december 2011

K&S

serinasmor skriver:

kan jeg godt forstå .. vi har været der ... det er slet ikke sjovt

Nej, det er så hårdt - både for ham og os - det tager virkelig på kræfterne! Vi er "heldigvis" i den situation, at jeg er sygemeldt pt., så vi har ikke problemer med at finde pasning, når han er syg...

Anmeld

3. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Tak Er så træt af sygdom!!! Runas trommehinder er ikke sprunget...av hvor har det gjort ondt på Anton Lad os håbe det snart vender for begge børn

Jamen det mærkelige er, at han blot havde lidt feber og var pjevset, han skreg ikke, som han har gjort i dag pga. ondt i ørerne - jeg opdagede ved et tilfælde, at det løb ud af øret på ham

for begge børn...!

Anmeld

3. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Har det haft indflydelse på Runas tale, at hun har været plaget af problemer med ørerne?

Anton er 16 måneder nu og siger ikke mange rigtige ord endnu, men ved ikke om jeg skal bekymre mig

Ja helt sikkert Runa er 18 måneder og "taler" som et vandfald, det er bare ikke mange ord man kan forstå. Mest ja og mad Havde håbet at der kon gang i det nu hvor hun fik dræn men så løber ørene...ihhh! Så den store effekt er udeblevet indtil videre.

Anmeld

3. december 2011

dorthemus

K&S skriver:

Jamen det mærkelige er, at han blot havde lidt feber og var pjevset, han skreg ikke, som han har gjort i dag pga. ondt i ørerne - jeg opdagede ved et tilfælde, at det løb ud af øret på ham

for begge børn...!

Jeg opdagede heller ikke at Runa havde MØB. Vi var til et alm rutinetjek da ørelægen sagde hun havde MØB OG sku have dræn... Der følte jeg mig ikke just som årets mor

Anmeld

3. december 2011

K&S

dorthemus skriver:

Ja helt sikkert Runa er 18 måneder og "taler" som et vandfald, det er bare ikke mange ord man kan forstå. Mest ja og mad Havde håbet at der kon gang i det nu hvor hun fik dræn men så løber ørene...ihhh! Så den store effekt er udeblevet indtil videre.

Anton efterligner tit, hvad vi siger, men man kan godt mærke på ham, at han ikke kan høre alle bogstaver (hmm, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare?)

Hvad er grunden til at ørene løber?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.