Henriette Aaby skriver:
Jeg forstår din frustration!!!
Jeg vil begynde med kun at vaske det tøj der rammer kurven, så må han jo selv stå få det der mangler...
Da min mand og jeg flyttede sammen, var det ligesom om han troede at han var flyttede hjem til sin mor igen...
Nu er det heldigvis sådan at jeg kan tåle meget snavs og rod
.... Og så fik han fingeren ud
Den dag i dag klager jeg ikke. Pt er jeg højgravid og faktisk ikke kan/må hjælpe med mange ting. Så det er min mand der står for alt husligt...
Aftalen er så at det er min tur når baby kommer og jeg har barsel
Det fungere.
Ja, men det er så skide træls når bunken han smider ligger lige foran håndvaske, så man er nød til at sparke sig vej, for at kunen nå ind til vasken... har nogen gange ignoreret det, så bliver det også fjernet, men jeg vil ikke finde mig i det i så lang tid.
Jeg tog mig også af alt i sidstge barsel, men pt. arbejder vi begge lige meget, så vi e nød til at hjælpes ad og faktisk synes jeg at det var svært at få ham tilbage på sporet efter barsel.
Jeg ser det nødvendigt at man planlægger hverdagen. Planlægger mad, indkøb osv, for at få det til at hænge sammen, men han er den værste planlægger.
Jeg tog mig selv i at gå og tænke: GID jeg dog fik bækkenløsning så han kunne få det at føle på den hårde måde. Men det var SELVFØLGELIG kunet splitsekund jeg ønskede det. 7-9-13
Anmeld