Amning om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Sitrani

Ansemusen skriver:

Hvis du tilbyder sut og derefter giver efter og giver bryst, tror jeg bare du lærer hende, at hun "vinder" hvis hun brokker sig.

Jeg tror du skal gøre op med dig selv om du vil natamme eller om du vil vende hende fra det. For det vil sandsynligvis kræve skrig og skrål. Også selvom hun ikke har brug for mad om natten.

Jeg besluttede at vende ham fra og så gjorde vi det  Han var dog nogle måneder ældre!

Ok.. det tænker jeg jo også selv, men skal jeg så bare insistere på at hun SKAL sove og blive ved med at give sutten....? Måske jeg også skulle vente nogle måneder... ved det ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

dorthemus

Stoppede med at amme om natten kort tid før Runa blev 10 måneder fordi hun sku i vuggestue og så hun var stoppet inden jeg selv sku tilbage på job. Desværre var hun ikke synderlig glad for alm mad. Vi tog en kold tyrker med tre timers skrig og skrål....ikke sjovt! Jeg er alene med min datter så det var ikke sjovt at nægte mit barn mad mens jeg selv lugtede som er helt mejeri. Hun havde desværre en meget skidt start på vuggestuelivet så måtte amme igen, både dag og nat Hun blev helt afvænnet da hun var et år.

Anmeld

4. december 2011

Ansemusen

STN skriver:

Ok.. det tænker jeg jo også selv, men skal jeg så bare insistere på at hun SKAL sove og blive ved med at give sutten....? Måske jeg også skulle vente nogle måneder... ved det ikke....

Jeg synes du skal snakke med din SP om det. Hun er eksperten og ved hvilke behov din datter har udfra alder og størrelse

Men umiddelbart lyder det som om, hun godt kan klare sig uden mad om natten nu!

Bliver i enige om, at det KAN hun, så skal du insistere ja. Være konsekvent og holde ved! For ellers bliver hun forvirret.

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.