Godaften! 
Jeg er oppe hver nat og amme min datter på 5 mdr. 2 gange fra hun bliver lagt om aftenen kl. 19.
Hun spiser kl. ca. 23 og igen mellem kl. 3 og kl. 4, og så står vi op ca. kl. 6 hver morgen.
Jeg er egentlig fint tilfreds med det, for hun spiser ikke længere tid end ca. et kvarter pr. gang om natten, så føler ikke vi har aøvnløse nætter.
Men jeg er bare nysgerrig - hvornår stoppede I med at amme om natten..? Og hvordan "afvænnede" I jeres børn?
Min SP siger, at min lille pige er så stor fysisk, og så godt med, at jeg sagtens kan tilbyde hende sutten istedet for brystet om natten, da hun egentlig ikke har brug for at spise om natten længere, pga. hendes størrelse, som sagt. Hun vejer 8720 gram og er 68 cm lang
Så ja, hun er en ret stor pige..
Men hver gang jeg prøver at give hende sutten, hjælper det ingenting! Hun ligger bare og kigger og spræller og vågner mere af, at jeg prøver at få hende til at tage sutten, så til sidst tager jeg hende op og ammer hende, og så falder hun i søvn stort set med det samme. Det er kun en sjælden gang, at jeg kan få hende til at falde i søvn igen vha. sutten, men hun spiser altid én gang..
Håber at nogen kan svare! 
Anmeld