monican skriver:
Det er mig der er eksen jeg er ikke nogen dårlig mor og sætter ikke mine egne behov foran mine børns, så pak jeres fordomme sammen jeg er 29 og ikke 27 år. Det kan tælles på en hånd hvor meget jeg har været ude de 4.5 år vi var sammen, jeg mener han godt kan klare at være ved sin far på to overnatninger sammen med sin bror, det er jo for at han og hans far kan opbygge et forhold til hinanden og det mener jeg ikke er muligt hvis de kun ses en gang hver 14 dag. Jeg har aldrig nogensinde nægtet ham hans børn han kan få dem når han vil bare det ikke bliver forvirrende for dem, og det ved han også. Og hende der skal passe ham hvis far ikke vil have ham når jeg for en gang skal noget er min bedste veninde og hun kender ham bedre en far gør så det er ikke hvem som helst jeg overlader mine/vores børn til.
Jeg yvivler ikke om at du generelt er en god mor, men denne sag handler helt og holdent om, hvorvidt det er for tidligt for et lille barn at blive passet ude i to døgn.
Og det er det.
Så enkelt er det.
Og uanset hvor god en mor du ellers er, så handler det om svigt, hvis en mor, der har sine børn som fast bosted, sender dem ud og bliver passet ikke kun en, men hele to nætter.
Det er en fagligt psykologisk faktum, og der er skrevet digre værker omkring at små børn i den alder rent faktisk ikke kan forholde sig til den slags skift.
Det kunne endda gå, hvis barnet blev passet hjemme i sine egne omgivelser af et menneske, det så, så godt som hver dag, men det tænker du så ikke engang på.
Det er ligeledes fuldstændigt ligegyldigt om det kun kan tælles på en hånd hvor mange gange du har været i byen, siden du fik børn, det er stadig for tidligt du overlader det til andre.
Om du er 27 eller 29 er også sagen uvedkommende (jeg vil tro faderen til dine børn har villet kammuflere historien så meget som muligt, så du ikke kunne genkendes) det handler stadig kun om den ene ting, at det er for tidligt at overlade sit barn så længe til andre, for at du kan more dig.

Kærligst
Sussie
Anmeld