Jeg mener bare det burde være muligt at man kan finde ud af det selv uden at de behøves at blades ind i det.
Men det kan da godt være det var en god ide for ingen tvivl om de selvfølgelig ved hvad de taler om.
Jeg har bare altid kunne snakke fornuftigt med exen om tingene tidligere og altid kunne lave fornuftige aftaler.
Jeg vil 100% mine drenges bedste, vil og gør alt for dem. Men lige i denne sag synes jeg bestem ikke det er for den lilles bedste det hun vælger at gøre..
Selvfølgelig skal hun have lov til komme ud og more sig men mener bare det burde kunne gøres samtidig med at tage hensyn til den lille som jeg mener skal have lov til at vænne sig til at være væk fra hende.
Men hun gør helt sikkert som det passer hende og hvis jeg ikke vil have ham 2 overnatninger kommer han ud til veninden istedet og jeg ser ham så slet ikke den weekend og det mener jeg slet ikke er fair.
Jeg vil bestemt hellere have ham hele weekend end han skal ud til et 3 sted men synes bare ikke det er fair og rimeligt for ham.
Anmeld