Jeg har 2 drenge, en på 4 og en på 6mdr. Moren valgt at gå fra mig ca 1 mdr efter den sidste blev født men vi snakker stadig rimeligt sammen.
Mit sprøgsmål gå på hvornår den lille er gammel nok til at være ved mig en hel weekend sammen med den store dreng som jeg har hver anden uge torsdag til mandag.
Efter vi gik fra hinanden var jeg på besøg 1-2 gange om ugen og var sammen med den lille men det var kun de første par mdr og de sidste ca 3 mdr har jeg desværre ikke haft ret meget tid med den lille. Jeg har været alene med den lille 2 gange, 1 gang var jeg ved moren mens hun var væk 5-6 timer og det gik fint, jeg har haft den lille ved mig 1 gang alene i næsten 1 døgn hvor jeg også havde min store dreng, det gik også rimeligt, han havde lidt svært ved at falde i søvn. Han får kun flaske og lidt mos at spise.
Håber nogle kan hjælpe mig lidt da jeg ikke helt selv ved hvad jeg synes.. Jeg vil meget gerne have den lille også så det er ikke det der er problemet men ved ikke om det er for tidligt med en hel weekend når han ikke har været mere sammen med mig end han har
Anmeld