Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Åh ja, hjem med ham først
Åh ja, hjem med ham først
og så må der gerne kom massere af sne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babyklar skriver: og så må der gerne kom massere af sne
Yes gerne en snestorm et døgns tid så vi har rigeligt, og så bare en stille jævn strøm af hyggelig sne
Hmm måske er mine forventninger lidt for store.. hi hi
michelledam skriver: Åby jeg vIl virkelig også gerne have sne. Isabella er kun6 mdr. Men vil da også have hende med ud og køre i kælk
Åby jeg vIl virkelig også gerne have sne. Isabella er kun6 mdr. Men vil da også have hende med ud og køre i kælk
Hun kan sagtens komme med ud på en trækketur på slæden. Det bliver så hyggeligt. Mangler bare lige sneen
Janni. skriver: Yes gerne en snestorm et døgns tid så vi har rigeligt, og så bare en stille jævn strøm af hyggelig sne Hmm måske er mine forventninger lidt for store.. hi hi
og den 28december sneer vi inde, så manden ikk kan rejse tilbage
Babyklar skriver: og den 28december sneer vi inde, så manden ikk kan rejse tilbage
Det er en aftale! Det bestiller vi hermed, og be'r til at vejrguderne hører vores bøn
Janni. skriver: Det er en aftale! Det bestiller vi hermed, og be'r til at vejrguderne hører vores bøn
lige præcis
Janni. skriver: Og med den forventning forventer jeg også at vi skal ud og køre ture i sneen med Silas på en lille slæde. Så piger, i har garanteret prøvet det før.. Anbefal en slæde
Og med den forventning forventer jeg også at vi skal ud og køre ture i sneen med Silas på en lille slæde.
Så piger, i har garanteret prøvet det før.. Anbefal en slæde
Har ikke læst hele tråden men ville bare fortælle at vi har nr 2 slæde og den er vi rigtig glade for! Hun havde den også sidste år (der var hun 1 år gammel) og hun sad rigtig fint i den og den er god og stabil samtidig
Sasja77 skriver: Har ikke læst hele tråden men ville bare fortælle at vi har nr 2 slæde og den er vi rigtig glade for! Hun havde den også sidste år (der var hun 1 år gammel) og hun sad rigtig fint i den og den er god og stabil samtidig
1000 tak for dit svar. Jeg har bestemt mig for nr 2, så den bliver købt imorgen. Og så håber vi på at der snart kommer sne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128