Jeg forventer vi får sne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

morethanperfect

Janni. skriver:

Jeg har kig på 3 forskellige. Jeg smider lige et link af dem. 

1:  http://webshop.coop.dk/vare/baby-lux-bobslaede-roed/5701719855749?kategorier=boern%2Fudendoersleg%2Foevrig-udendoersleg

2:  http://www.spil-aps.dk/1719/salg/snowracer-bobslaeder/snowracer/froggy-baby-bobslaede?gclid=CJ6Rnaix16wCFUZJ3godAyrMQQ

3:  http://www.speed-toys.com/shop/baby-bobslaede-i-934p.html

Jeg kan umiddelbart bedst lide nr 2, den er ud til at have en høj ryg, godt sæde og ser også ud til at være stabil. Og der er en smal kant som Silas kan holde ved selv med handsker på. 

Jeg vil købe nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Jeg har lige hørt her i tråden at toys'R'us sælger den 

kanon

Anmeld

28. november 2011

Jonatansmor

Janni. skriver:

Og med den forventning forventer jeg også at vi skal ud og køre ture i sneen med Silas på en lille slæde.

Så piger, i har garanteret prøvet det før.. Anbefal en slæde 

Her bliver der købt 3 af de allerbilligste vi kan finde, drengen bliver sat på og skubbet ned ad bakken.

Er far med, bliver drengen sat foran far og skubbet ned af bakken. Far er ikke ligeså modig som mor er - så drengen bliver kun sådan for alvor udfordret når det kun er mor og dreng der er på sjov

Glææææææææder mig til sne - som et lille barn ser jeg frem til at skulle lære ham at kælke, bygge snemand og have sneboldskamp

Anmeld

28. november 2011

Janni.

Jonatansmor skriver:

Her bliver der købt 3 af de allerbilligste vi kan finde, drengen bliver sat på og skubbet ned ad bakken.

Er far med, bliver drengen sat foran far og skubbet ned af bakken. Far er ikke ligeså modig som mor er - så drengen bliver kun sådan for alvor udfordret når det kun er mor og dreng der er på sjov

Glææææææææder mig til sne - som et lille barn ser jeg frem til at skulle lære ham at kælke, bygge snemand og have sneboldskamp

Glæder mig også så meget 

Anmeld

28. november 2011

Janni.

morethanperfect skriver:

Jeg vil købe nr. 2

Det er også den vi ender med, har vi bestemt os for. 

Anmeld

28. november 2011

Janni.

Sally-Slingshot skriver:

Selvfølgelig får vi sne - Vi bor i DK

Vi er især glade for trækælke, men en bobslæde er altså at foretrække når barnet skal trækkes, fordi de simpelthen sidder bedre fast i den. Vil gætte på det er pga. kanterne også at den ikke er "høj" som en trækælk..
Knus

Nemlig, det gætter vi også på. Så vi skal ud og købe nr 2 som jeg kalder den her i tråden. 

Anmeld

28. november 2011

Janni.

Babyklar skriver:

kanon

Kom så sne!! 

Anmeld

28. november 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Kom så sne!! 

nej nej manden ska lige komme hjem fra afghanistan - så må han gerne sne inde sammen med os

Anmeld

28. november 2011

Janni.

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, jeg havde også været inde og kigge inden og kunne ikke finde den, men så stod de stablet på rad og række..! Gav 160
Vi SKAL bare ha hvid jul og hvid vinter..... Eeeeelsker sne!

Tak for svar, godt jeg skal til Esbjerg imorgen så får jeg da lige sådan en slæde med hjem. 

For sne får vi da helt klart 

Anmeld

28. november 2011

Janni.

Babyklar skriver:

nej nej manden ska lige komme hjem fra afghanistan - så må han gerne sne inde sammen med os

Åh ja, hjem med ham først 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.