Jeg forventer vi får sne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Malli

JEg har nummer 2, og kan kun anbefale den. Barnet sidder rigtig godt og "sikkert" i den (min datter gjorde i hvertfald" og den er super smart med de høje kanter og høj ryg, så barnet sidder lidt trygt! Kan kun anbefales!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Mor-til-asta-09

Janni. skriver:

Er der nok plads til bagdelen når de har flyverdragt på? Synes den ser lidt smal ud? Måske er det billedets vinkel der snyder mig. 

Jeg synes asta altid sad godt i den.. Og hun havde også flyverdragt på

Anmeld

27. november 2011

Malli

Vil også lige tilføje, at jeg kender nogle stykker fra mødregruppe og veninder der har nummer 2, som også kun anbefaler den til småbørn! Det plejer også at være en af dem der er sværest at få fat i når sneen først er kommet, det var det i hvertfald sidste år  

Anmeld

27. november 2011

eliasogmor

Janni. skriver:

Synes det ser ud til at denne her kan give støtte i siderne:

http://www.spil-aps.dk/1719/salg/snowracer-bobslaeder/snowracer/froggy-baby-bobslaede?gclid=CJ6Rnaix16wCFUZJ3godAyrMQQ

Jeg kender ikke slæden, og efterspørger erfaringer hos pigerne  Tænk på at Storm også har en flyverdragt eller godt med tøj på, så han kommer til at "fylde" en del, det bette pus 

den havde vi.. og den var rigtig fin.. men stol ikke på selen... det gjorde jeg og i et sving lå elias med hovedet i sneen.....

Anmeld

27. november 2011

_-Kathrine-_

Jeg har lige købt nr. 2 i Toys'R'us idag....! For jeg forventer, ligesom dig, masser af sne så jeg kan trække Villads rundt i den.... Tilgengæld så det lidt fjollet da jeg kom valsende med den i vores ikke så snebeklædte land men købes, det skulle den, for ved den blir udsolgt så snart sneen kommer

Hilsen Villads og Kathrine, der håber på hvid jul

Anmeld

27. november 2011

Janni.

Malli skriver:

JEg har nummer 2, og kan kun anbefale den. Barnet sidder rigtig godt og "sikkert" i den (min datter gjorde i hvertfald" og den er super smart med de høje kanter og høj ryg, så barnet sidder lidt trygt! Kan kun anbefales!!! 

Tror næsten jeg er overbevist. 

1000 tak for dit svar 

Anmeld

27. november 2011

Janni.

eliasogmor skriver:

den havde vi.. og den var rigtig fin.. men stol ikke på selen... det gjorde jeg og i et sving lå elias med hovedet i sneen.....

Undskyld, jeg måtte le af din kommentar. Håber ikke han tog skade 

Tak for dit svar 

Anmeld

27. november 2011

Janni.

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg synes asta altid sad godt i den.. Og hun havde også flyverdragt på

Super, så må vi lige overveje. Svinger imellem nr 1 og 2 nu 

Anmeld

27. november 2011

Janni.

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg har lige købt nr. 2 i Toys'R'us idag....! For jeg forventer, ligesom dig, masser af sne så jeg kan trække Villads rundt i den.... Tilgengæld så det lidt fjollet da jeg kom valsende med den i vores ikke så snebeklædte land men købes, det skulle den, for ved den blir udsolgt så snart sneen kommer

Hilsen Villads og Kathrine, der håber på hvid jul

Glæder mig så meget til at vi forhåbentlig får sne  

Sjovt nok at toys'R'us ikke har den slæde på deres hjemmeside. Hvad gav du for den hvis jeg må være fræk at spørge? 

Anmeld

27. november 2011

eliasogmor

Janni. skriver:

Undskyld, jeg måtte le af din kommentar. Håber ikke han tog skade 

Tak for dit svar 

nej han var "bare " meget rød i hovedet og ville ikke på kælken resten af den weekend....

fra den dag... der var han stadig glad.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.