Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JEg har nummer 2, og kan kun anbefale den. Barnet sidder rigtig godt og "sikkert" i den (min datter gjorde i hvertfald" og den er super smart med de høje kanter og høj ryg, så barnet sidder lidt trygt! Kan kun anbefales!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Er der nok plads til bagdelen når de har flyverdragt på? Synes den ser lidt smal ud? Måske er det billedets vinkel der snyder mig.
Er der nok plads til bagdelen når de har flyverdragt på? Synes den ser lidt smal ud? Måske er det billedets vinkel der snyder mig.
Jeg synes asta altid sad godt i den.. Og hun havde også flyverdragt på
Vil også lige tilføje, at jeg kender nogle stykker fra mødregruppe og veninder der har nummer 2, som også kun anbefaler den til småbørn! Det plejer også at være en af dem der er sværest at få fat i når sneen først er kommet, det var det i hvertfald sidste år
Janni. skriver: Synes det ser ud til at denne her kan give støtte i siderne: http://www.spil-aps.dk/1719/salg/snowracer-bobslaeder/snowracer/froggy-baby-bobslaede?gclid=CJ6Rnaix16wCFUZJ3godAyrMQQ Jeg kender ikke slæden, og efterspørger erfaringer hos pigerne Tænk på at Storm også har en flyverdragt eller godt med tøj på, så han kommer til at "fylde" en del, det bette pus
Synes det ser ud til at denne her kan give støtte i siderne:
http://www.spil-aps.dk/1719/salg/snowracer-bobslaeder/snowracer/froggy-baby-bobslaede?gclid=CJ6Rnaix16wCFUZJ3godAyrMQQ
Jeg kender ikke slæden, og efterspørger erfaringer hos pigerne Tænk på at Storm også har en flyverdragt eller godt med tøj på, så han kommer til at "fylde" en del, det bette pus
den havde vi.. og den var rigtig fin.. men stol ikke på selen... det gjorde jeg og i et sving lå elias med hovedet i sneen.....
Malli skriver: JEg har nummer 2, og kan kun anbefale den. Barnet sidder rigtig godt og "sikkert" i den (min datter gjorde i hvertfald" og den er super smart med de høje kanter og høj ryg, så barnet sidder lidt trygt! Kan kun anbefales!!!
Tror næsten jeg er overbevist.
1000 tak for dit svar
eliasogmor skriver: den havde vi.. og den var rigtig fin.. men stol ikke på selen... det gjorde jeg og i et sving lå elias med hovedet i sneen.....
Undskyld, jeg måtte le af din kommentar. Håber ikke han tog skade
Tak for dit svar
Mor-til-asta-09 skriver: Jeg synes asta altid sad godt i den.. Og hun havde også flyverdragt på
Super, så må vi lige overveje. Svinger imellem nr 1 og 2 nu
_-Kathrine-_ skriver: Jeg har lige købt nr. 2 i Toys'R'us idag....! For jeg forventer, ligesom dig, masser af sne så jeg kan trække Villads rundt i den.... Tilgengæld så det lidt fjollet da jeg kom valsende med den i vores ikke så snebeklædte land men købes, det skulle den, for ved den blir udsolgt så snart sneen kommerHilsen Villads og Kathrine, der håber på hvid jul
Jeg har lige købt nr. 2 i Toys'R'us idag....! For jeg forventer, ligesom dig, masser af sne så jeg kan trække Villads rundt i den.... Tilgengæld så det lidt fjollet da jeg kom valsende med den i vores ikke så snebeklædte land men købes, det skulle den, for ved den blir udsolgt så snart sneen kommerHilsen Villads og Kathrine, der håber på hvid jul
Glæder mig så meget til at vi forhåbentlig får sne
Sjovt nok at toys'R'us ikke har den slæde på deres hjemmeside. Hvad gav du for den hvis jeg må være fræk at spørge?
Janni. skriver: Undskyld, jeg måtte le af din kommentar. Håber ikke han tog skade Tak for dit svar
nej han var "bare " meget rød i hovedet og ville ikke på kælken resten af den weekend....
fra den dag... der var han stadig glad.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128