Jeg forventer vi får sne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

_-Kathrine-_

Janni. skriver:

Glæder mig så meget til at vi forhåbentlig får sne  

Sjovt nok at toys'R'us ikke har den slæde på deres hjemmeside. Hvad gav du for den hvis jeg må være fræk at spørge? 

Ja, jeg havde også været inde og kigge inden og kunne ikke finde den, men så stod de stablet på rad og række..! Gav 160
Vi SKAL bare ha hvid jul og hvid vinter..... Eeeeelsker sne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

_-Kathrine-_

eliasogmor skriver:

nej han var "bare " meget rød i hovedet og ville ikke på kælken resten af den weekend....

fra den dag... der var han stadig glad.....

Nååå.... Hvor er han fin undskyld, men jeg måtte også trække på smilebåndet over hans lille styrt

Anmeld

27. november 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Synes det ser ud til at denne her kan give støtte i siderne:

http://www.spil-aps.dk/1719/salg/snowracer-bobslaeder/snowracer/froggy-baby-bobslaede?gclid=CJ6Rnaix16wCFUZJ3godAyrMQQ

Jeg kender ikke slæden, og efterspørger erfaringer hos pigerne  Tænk på at Storm også har en flyverdragt eller godt med tøj på, så han kommer til at "fylde" en del, det bette pus 

ja, det har du ret i ved du hvilken butikker der sælger dem ?

Anmeld

27. november 2011

eliasogmor

_-Kathrine-_ skriver:

Nååå.... Hvor er han fin undskyld, men jeg måtte også trække på smilebåndet over hans lille styrt

ja jeg var ikke så populær... men han klukkede sådan da jeg løb med ham og ville bare vende om..og bum så lå den der..... og skreg helt vildt....den stakkels dreng, dumme dumme mor...

Anmeld

27. november 2011

_-Kathrine-_

eliasogmor skriver:

ja jeg var ikke så populær... men han klukkede sådan da jeg løb med ham og ville bare vende om..og bum så lå den der..... og skreg helt vildt....den stakkels dreng, dumme dumme mor...

Ja, stakkels lille fyr... Han har sikkert tænkt: vildere mor - vildere....! Ej, ikke såååå vildt

Anmeld

27. november 2011

eliasogmor

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, stakkels lille fyr... Han har sikkert tænkt: vildere mor - vildere....! Ej, ikke såååå vildt

ja.. har  i dag så en fornemmelse af at der er MIG der har ødelagt hans sne glæde......han vil gerne se  på det..men han synes det er koldt.... 

Anmeld

27. november 2011

_-Kathrine-_

eliasogmor skriver:

ja.. har  i dag så en fornemmelse af at der er MIG der har ødelagt hans sne glæde......han vil gerne se  på det..men han synes det er koldt.... 

Anmeld

27. november 2011

Janni.

Babyklar skriver:

ja, det har du ret i ved du hvilken butikker der sælger dem ?

Jeg har lige hørt her i tråden at toys'R'us sælger den 

Anmeld

27. november 2011

Janni.

eliasogmor skriver:

nej han var "bare " meget rød i hovedet og ville ikke på kælken resten af den weekend....

fra den dag... der var han stadig glad.....

Åh hvor er han kær, håber han er glad for sneen når den kommer i år, for vi får da sne 

Anmeld

28. november 2011

Savannah

Selvfølgelig får vi sne - Vi bor i DK

Vi er især glade for trækælke, men en bobslæde er altså at foretrække når barnet skal trækkes, fordi de simpelthen sidder bedre fast i den. Vil gætte på det er pga. kanterne også at den ikke er "høj" som en trækælk..
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.