Kærlighedserklæringer på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Kris89

Jeg vil  gerne gå imod strømmen og siger jeg ved næsten hver statuskommentar skriver om min kæreste... Da han havde facebookprofil fik han også indimellem et hjerte...

mine stausopdateringer er som regel hvad jeg laver eller andet og efterfulgt af Henrik<3

jeg skriver hvad jeg har på hjerte og i, på, omkring og alle vegne er Henrik <3

ingen skal nogensinde være i tvivl om at jeg elsker ham, at han er min eneste ene.

samtidig er mit selvværd nok så lavt, at jeg ønsker at HAN skal dele med hele verden at det er mig han vil være sammen me (det gør han jo så ikke fori han ikke har facebook).

derfor tror jeg at jeg selv gør det... Synes ikke det er sådan noget hele tiden og overdrevet, men "henrik<3", er altid det sidste i min status

sorry hvis nogen ikke kan li det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

chael

Lullaby skriver:

Hvor meget skriver i på hinandens profiler at i elsker hinanden? Vi har et vennepar der konsekvent skriver det. Ih nu fik jeg morgenmad på sengen af min dejlige mand. Jeg elsker dig.

Sikke dejligt det var at komme hjem til min dejlige kone, jeg elsker dig.

Altså det gør jeg ikke. Jeg synes det er for meget. Hvad gør i?

Jeg gør ikke, jeg syntes det er kvalmende.

Har nogen fra noget famile der gør det, og det er så falsk at jeg er ved at brække mig, så personen er skjult fra min væg.

Alt var/er bare ih og åh så idylisk, trods virkeligheden en anden. Kunne ikke snuppe at læse om det til sidst.

Og nej, skriver aldrig sådan noget på min væg. Manden min er heller ikke på fjæsen. så nej, skriver aldrig kvalmende notits om vores "perfekte" familieliv

*Camilla

Anmeld

27. november 2011

Zeus

Nu er min kæreste ikke på face, så det er ret så sjældent jeg skriver om ham derinde

Men når det kommer til andre, så vil jeg 100.000.000 gange hellere læse om deres kærlighed til hinanden, end jeg vil læse deres konstante svinere til hinanden.. Årh det er SÅ mega f*cking belastende!!! Bliv dog voksen, og lad være med at inddrage ALLE på din face, om jeres rådne forhold!

Så når jeg læser "Stine, du er bare mit livs kærlighed ", så bliver jeg bare glad

Anmeld

27. november 2011

twinny

Vi skriver engang imellem på hinandens væg.. Men det sker ikk hver dag.... Vi skriver mere update på drengene..  

Anmeld

27. november 2011

Wimmie

Lullaby skriver:

Hvor meget skriver i på hinandens profiler at i elsker hinanden? Vi har et vennepar der konsekvent skriver det. Ih nu fik jeg morgenmad på sengen af min dejlige mand. Jeg elsker dig.

Sikke dejligt det var at komme hjem til min dejlige kone, jeg elsker dig.

Altså det gør jeg ikke. Jeg synes det er for meget. Hvad gør i?

Aldrig - sådan noget holder vi i det private 

Facebook er for mig sjov og spas og en fin måde at kommunikere med folk, dele billeder, video osv - jeg deler ikke for meget af mit privatliv derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.