Kærlighedserklæringer på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.187 visninger
34 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Lullaby

Hvor meget skriver i på hinandens profiler at i elsker hinanden? Vi har et vennepar der konsekvent skriver det. Ih nu fik jeg morgenmad på sengen af min dejlige mand. Jeg elsker dig.

Sikke dejligt det var at komme hjem til min dejlige kone, jeg elsker dig.

Altså det gør jeg ikke. Jeg synes det er for meget. Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

livhemdrup

Lullaby skriver:

Hvor meget skriver i på hinandens profiler at i elsker hinanden? Vi har et vennepar der konsekvent skriver det. Ih nu fik jeg morgenmad på sengen af min dejlige mand. Jeg elsker dig.

skriver ikke sådanne ting på facebook. Facebook er for mig kun en sladder kanal hvor familie og venner sladre rundt i hvad man laver. hvis du forstår. men kan dog godt skrive noget i retning af glæder mig til kæresten kommer men ellers ikke.

Anmeld

27. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er lidt forskelligt  Nogen gange kan vi godt skrive det meget, og andre gange skriver vi slet intet

Anmeld

27. november 2011

TWT

Lullaby skriver:

Jeg synes det er for meget hvis man skriver det ofte. Men selv, kan jeg godt finde på at skrive; har lige været i biffen med min dejlige kæreste. eller; Hvor er det skønt at få blomster af kæresten, sikke en overraskelse. Jeg elsker dig skat. 

Men det sker så tilgengæld ikke særlig ofte. Maks hver 3. md. og det omfang synes jeg det er okay Men man har jo hver sin mening om det  

Vi har også de venner, der konsekvens skal skrive kærlighederklæringer til hinanden på facebook. Om hvor meget de elsker hinanden, og så videre Og dem er jeg godt nok ved at brække mig over

Anmeld

27. november 2011

Simon's moar <3

Skriver en gang i mellem, at jeg elsker min kæreste, men kender mange der skriver det rigtig meget..

F.eks. her til min fødselsdag, skrev jeg på tak for at han var med til at gøre min dag perfekt og at jeg elsker ham på hans væg

Anmeld

27. november 2011

wamse

Nu har jeg ikke en kæreste, så jeg kaster bare mine kærlighedserklæringer rundt til mine venner 

Ej men det rør mig ikke om andre gør det, folk bruger facebook vidt forskeligt, hellere kærlighedserklæringer end lede beskeder på hinandens profiler

Anmeld

27. november 2011

FruStolpe

Lullaby skriver:

Hmm jeg ville være sikker på at min mand havde bollet udenom, hvis han skrev sådan til mig.....

Jeg duer overhoved ikke til den slags sukker sødt/ypper romantisk "bib"....

Så nej vi skriver ikke sådan til hinanden, men vi er jo allesammen forskellige og der skal da være plads til det

Carina

Anmeld

27. november 2011

CmarianN

Lullaby skriver:

Det gør jeg IKKE!

Kan godt skrive et lille  på hans væg eller lave en generel opdate om hvor glad jeg er for mit liv og dem der er i det osv. 

Men det er ABSOLUT ikke noget på dagligt basis - overhovedet!

Anmeld

27. november 2011

An&Jo

kan godt i min egen status skrive noget med at jeg glæder mig til at kæresten kommer, eller ihh hvor er jeg heldig fordi at kæresten har lavet mad eller sådan noget..

Men direkte skrive at jeg elsker ham osv derinde gør jeg ikke (vi er så heller ikke nået dertil endnu)

men jeg har et par som skriver diverse ting og sager, og som virkelig vil have opmærksomhed, de skriver HELE tiden, ikke kun 1 gang om dagen, men 4-5 gange om dagen.. :O

Anmeld

27. november 2011

Hasselnødden

Jeg kan kun glædes på andres vegne og syntes det er super dejligt at de deler deres kærlighed til hinanden med os andre - jeg bliver varm om hjertet, så det rører mig ikke negativt!  Lad dem endelig sprede lidt varme ord i denne verden, det er bestemt ikke dét der altid er mest af.

Dog bruger jeg ikke selv fb særligt regelmæssigt til at sende kærlighedserklæringer til min mands profil i og med at vi bor sammen og er gift - alt der betyder noget bliver oftest sagt ansigt til ansigt herhjemme  men er jeg spændt, bliver overrasket, bare glad i låget, ny forelsket - så ryger det da af ren overskud på fb - vil med glæde dele min egen glæde med andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.