Kærlighedserklæringer på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Rødhætte

MAJ*MOR skriver:

Jeg har aldrig nogen sinde skrevet på min kærestes væg! Never.. vi kan sgu snakke når han kommer hjem hehe..

Facebook er FOR MIG en side hvor jeg lige opdaterer at nu er julen skudt igang med pynt og lignende.. sådan små-opdateringer i hverdagen. Hvis så manden har været væk i nogle dage kan jeg godt af og til skrive "glædelse over mandens hjemkomst imorgen" men heller aldrig mere end det... 

MIN mening er at dem der gør det, gør det for at skabe lidt et glansbillede ud ad til så alle kan se hvor deeeejligt de har det sammen og jeg synes det er mærkeligt at nogen gør det - MEN DET ER BARE MIN MENING som jeg ikke vil klantres for, for sådan synes jeg nu engang.. men hvad folk så vælger at gøre, må de jo heeelt selv om bare jeg bliver fri for at skrive lignende til(om) min kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Nadia&Daniel

Lullaby skriver:

Hvor meget skriver i på hinandens profiler at i elsker hinanden? Vi har et vennepar der konsekvent skriver det. Ih nu fik jeg morgenmad på sengen af min dejlige mand. Jeg elsker dig.

Sikke dejligt det var at komme hjem til min dejlige kone, jeg elsker dig.

Altså det gør jeg ikke. Jeg synes det er for meget. Hvad gør i?

Vi har også et vennepar som altid skal erklær Deres kærlighed, med beskeder og diverse "ihh-hvor-er-vi-en-kernefamilie-billeder"...

Dog er de lige flyttet fra hinanden, de vil bare ikke kendes ved det endnu..

Anmeld

27. november 2011

Filuca

Lullaby skriver:

Hvor meget skriver i på hinandens profiler at i elsker hinanden? Vi har et vennepar der konsekvent skriver det. Ih nu fik jeg morgenmad på sengen af min dejlige mand. Jeg elsker dig.

Jeg kan ikke finde på at skrive TIL min kæreste, men skriver ofte OM ham, hvis du kan følge mig

Altså, kunne aldrig finde på at skrive den store kærlighedserklæring til ham - det foretrækker jeg at gøre face to face, men kan godt finde på at kommentere noget han har gjort, eller at jeg glæder mig til han kommer hjem eller lignende - dvs. noget om ham

Anmeld

27. november 2011

Darling<3

Never!! Har nemlig ikke facebook Men havde jeg - så ville jeg nok sende ham et kys eller nogle søde ord, troede ikke det gav folk kvalme

Anmeld

27. november 2011

jydeinden

Thalia skriver:

Vi gør slet ikke den slags, det er ganske enkelt ikke os.

Hvad andre gør rører mig ikke, men for mig kommer de der facebook kærlighedserklæringer tit til at virke sådan lidt "se os" agtige, og det bryder jeg mig ikke ret meget om. 

Anmeld

27. november 2011

jydeinden

har en bekendt af mig som virkeligt OVER øste sin kæreste med kærligheds erklærringer og jeg skal komme efter dig, det fik den effekt på mig at jeg tænkte dét der holder ikke året ud.. og HVER gang har det vist sig at være sandt..

JEg giver ikke meget for at overdrive og overøse hver eneste af ens følelser for sin partner på facebook mv

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

Jeg kunne aldrig finde på at skrive kærlighedserklæringer på facebook!

Jeg er selv dødtræt af folk, som hver mdr skal skrive, hvor mange mdr de har være sammen, og hvor højt hun elsker sin kæreste! Jeg synes det er for langt ude, at folk skal skrive HELE tiden, om deres mand Mener at jeg har skrevet på hans væg 3 gang. Og det er det. Skriver aldrig stustus på facebook, og det gør han heller ikke. HELDIGVIS  Da jeg synes at mit liv er mit liv. Jeg er lidt ligeglad med, om folk skal ud og spise, og være sammen med Hr. hansen - og alt det der, som folk nu kan finde på at skrive om

Alle ved at jeg er forlovet. Så jeg går da også udfra, at mine venner ved, at jeg elsker min mand

Anmeld

27. november 2011

ano14316

Lullaby skriver:

det sker aldrig.. vil sige at hvis det skete at jeg fik morgenmad på sengen, så kunne det da godt ske der kom en kommentar på facebook, men ville nok undlade "jeg elsker dig".. men det er jo helt utænkeligt at det sker

Anmeld

27. november 2011

MinNoah

MAJ*MOR skriver:

Jeg har aldrig nogen sinde skrevet på min kærestes væg! Never.. vi kan sgu snakke når han kommer hjem hehe..

Facebook er FOR MIG en side hvor jeg lige opdaterer at nu er julen skudt igang med pynt og lignende.. sådan små-opdateringer i hverdagen. Hvis så manden har været væk i nogle dage kan jeg godt af og til skrive "glædelse over mandens hjemkomst imorgen" men heller aldrig mere end det... 

MIN mening er at dem der gør det, gør det for at skabe lidt et glansbillede ud ad til så alle kan se hvor deeeejligt de har det sammen og jeg synes det er mærkeligt at nogen gør det - MEN DET ER BARE MIN MENING som jeg ikke vil klantres for, for sådan synes jeg nu engang.. men hvad folk så vælger at gøre, må de jo heeelt selv om bare jeg bliver fri for at skrive lignende til(om) min kæreste

Fuldstændig enig!

Anmeld

27. november 2011

Dinna88

Jeg HADER DET! Jeg har blokeret flere personers indlæg fordi de var fyldt med det pladder. Jeg blev skør at at se på det.

Så jeg skriver det aldrig. Jeg kunne aldrig finde på at skrive, på facebook, at jeg elsker min kæreste. Men hvis han f.eks. smider et billede op, kan jeg godt finde på at skrive, at han ser godt ud. Og kan også finde på at skrive et enkelt hjerte og sådan.

Men alt det arto-pjat, det er jeg bare ovre. Det hænger mig langt ud af halsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.